دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

داور آلمانی دوره چهل و نهم جشنواره؛

جشنواره فیلم «رشد» نسل آینده فیلمسازان را تربیت خواهد کرد

ویفا آنجاونکمین

سینماپرس: داور آلمانی جشنواره فیلم «رشد» می‌گوید جشنواره فیلم «رشد» تجربه بسیار مثبتی برای جوانان خواهد بود و نسل آینده فیلمسازان را تربیت خواهد کرد. در ایران فیلمسازان جوان و آتیه داری وجود دارد که استعدادشان باید به تمام جهان نشان داده شود.

به گزارش سینماپرس، ویفا آنجاونکمین داور آلمانی بخش دانش‌آموزان و فرهنگیان فیلمساز چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «رشد»، درباره سابقه حضورش در این جشنواره به مهر گفت: اولین باری نیست که در تهران حضور دارم اما اولین باری است که در جشنواره «رشد» شرکت کرده‌ام، اقامتم این چند روز در ایران بسیار فوق العاده و همراه خاطره‌های خوب بود.

وی با اشاره اینکه با توجه به تحولات رسانه‌ای در آینده این جشنواره فراگیر و تاثیرگذارتر خواهد شد، بیان کرد: جشنواره فیلم «رشد» تجربه بسیار مثبتی برای جوانان خواهد بود و نسل آینده فیلمسازان را تربیت خواهد کرد. در ایران فیلمسازان جوان و آتیه داری وجود دارد که استعدادشان باید به تمام جهان نشان داده شود.

داور جشنواره فیلم «رشد» تاکید کرد: اگر فیلمسازان جوان ایرانی فرصت این را داشته باشند که استعداشان را همانطور که خودشان می‌خواهند نشان بدهند در آینده‌ای نه چندان دور شاهد فیلم‌های فوق‌العاده‌ای خواهیم بود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ارتباط بسیار قوی بین آلمان و ایران برقرار است. جشنواره‌های مشهور زیادی در کشور آلمان برگزار می‌شود که فیلمسازان ایرانی در آن شرکت می‌کنند.

آنجاونکمین در پایان گفت: بعضی از فیلمسازان ایرانی که در جشنواره‌های آلمانی شرکت می‌کنند سطح کاری بالایی دارند، خصوصاً در زمینه ساخت انیمیشن. طی چند روز گذشته انیمیشن‌های جذابی از فیلمسازان جوان ایرانی تماشا کردم و در این مدت، شگفت‌زده و به آینده ساخت انیمیشن در ایران امیدوار شدم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.