سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵

یک تهیه کننده سینما مطرح کرد؛

بی بند و باری در سینما نتیجه بی برنامگی مسئولان فرهنگی است

سیدسعید سیدزاده

سینماپرس: سید سعید سیدزاده گفت: بی برنامگی و بلاتکلیفی مسئولان فرهنگی در حوزه سینما را به کلیت عرصه فرهنگ تعمیم می‌دهم، چون به بی بند و باری عجیبی رسیده ایم.

به گزارش سینماپرس، سید سعید سیدزاده تهیه کننده سینما درباره فرار از رونق مقطعی سینما و تولید فیلم های تکراری به خبرنگاران جوان، گفت: مشکل در این  نیست که فیلمسازان ندانند چه کاری باید انجام دهند، بلکه مشکل اینجاست مسئولان فرهنگی تکلیفشان با خودشان مشخص نیست در نتیجه فیلمساز هم نمی داند و هر دفعه به سمتی حرکت می‌کند از این رو از رسالتش که همان هدایت فرهنگی صحیح است خارج شده و یا به جایی می‌رسد که فقط به فکر معیشت خود است و تبدیل به هجوساز می‌شود.

این تهیه کننده ادامه داد: بی برنامگی و بلاتکلیفی مسئولان فرهنگی در حوزه سینما را به کلیت عرصه فرهنگ تعمیم می‌دهم، چون به بی بند و باری عجیبی رسیده ایم.

او افزود :ما امروزه به یک از هم گسیختگی فرهنگی رسیده ایم که فیلمساز را سردرگم کرده است تا جایی که او منتظر می‌ماند ببیند امروز بابت خنده مستانه پول می‌دهند یا هر موضوع و ژانر دیگری و پس از آن فیلمش را می‌سازد.

سیدزاده گفت: به نظرم اگر قرار است این شرایط درست شود باید یک مرد با عرضه فرهنگی، سکاندار این عرصه شود در غیر این صورت روز به روز بدتر می‌شویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.