چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵

به دلیل تشدید بیماری؛

خواننده پیشکسوت در بیمارستان بستری شد

تورج شعبانخانی

سینماپرس: تورج شعبانخانی از خوانندگان پیشکسوت موسیقی پاپ کشورمان از روز پنجشنبه بیست و سوم آبان ماه بر اثر عوارض بیماری ریوی در یکی از بیمارستان‌های شهر همدان بستری شده است.

به گزارش سینماپرس، تورج شعبانخانی از خوانندگان پیشکسوت موسیقی پاپ کشورمان از روز پنجشنبه بیست و سوم آبان‌ماه بر اثر عارضه ریوی در یکی از بیمارستان‌های شهر همدان بستری شده است.

این هنرمند قرار بود روز جمعه ۲۴ آبان ماه به همت انجمن موسیقی استان همدان و همکاری یک آموزشگاه آزاد موسیقی کارگاه آموزشی «آسیب‌شناسی ۱۰۰ سال ترانه در ایران» را در مجتمع فرهنگی هنری ابن سینا شهر همدان برگزار کند.

طبق اطلاعاتی که از وضعیت جسمانی این هنرمند دریافت شده پزشکان بیمارستان به دلیل شرایط نامناسب جسمی، هنوز اجازه انتقال این هنرمند به تهران را برای انجام مراحل دیگر درمان نداده‌اند و شعبانخانی همچنان در شهر همدان بستری است.

تورج شعبانخانی از جمله خوانندگانی است که سال‌های متمادی در عرصه موسیقی پاپ به فعالیت و همکاری با هنرمندان زیادی مشغول بوده است. او اگر چه طی سال‌های اخیر فعالیت چندانی در عرصه موسیقی ندارد اما ترانه‌های او که عمدتاً مبتنی بر قرائت عاشقانه‌های آرام و دلنشین طراحی شده گوش مخاطب سخت پسند موسیقی پاپ را نوازش می‌دهد.

ترانه «بهار بهار» از جمله قطعات خاطره ساز و پرطرفدار این خواننده در عرصه موسیقی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.