چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷

سلبریتی‌های بی‌سواد؛

شبه‌سلبریتی‌هایی که بعد از ختم معرکه، رسیدند!

سلبریتی‌ها

سینماپرس: جماعت عقب‌مانده سلبریتی آمده‌اند که از جماعت اجاره‌ای بیگانه حمایت کنند ولی باز هم دیر رسیدند! حالا در معرکه‌ای خالی کف و سوت می‌زنند!! بلکه صدای‌شان را فقط رسانه‌های بیگانه بشنوند!

در حالی که با حضور مردم و مقابله نیروهای امنیتی و انتظامی، غائله آمریکایی/ اسرائیلی/سعودی روزهای اخیر هم با ماندن روسیاهی به ذغال خاتمه یافت و با وجود خسارات مالی و جانی که به ملت ایران وارد شد، باز هم به خواست خدا، طرح و برنامه‌ریزی چند ساله کانون‌های ‌تروریستی خارج و داخل کشور، با شکست مواجه شد اما به سیاق گذشته همچنان، شبه‌سلبریتی‌های عقب‌مانده، با تاخیر فازی عجیب و غریب (گویا تازه در جریان اوضاع قرار گرفته‌اند) با لشکر شکست‌خورده اغتشاش اعلام همبستگی کردند! یعنی در واقع وقتی معرکه به پایان رسید و ختمش را هم گرفتند، تازه این حضرات سر رسیدند!


داستان این عقب‌ماندگان، حکایت سریالی به نام «اشک تمساح» است که در اوایل پیروزی انقلاب از تلویزیون پخش می‌شد و تصویری کاریکاتوری از مخالفان سلطنت‌طلب انقلاب به نمایش می‌گذاشت که در آن گروهی از سلطنت‌طلبان در پستوهای ویلاها و خانه‌های گران‌قیمت خود تشکیل جلسه داده و برای بازگشت شاه برنامه‌ریزی می‌کردند. در میان آن سلطنت‌طلبان ورشکسته، و درب و داغان، فردی معتاد حضور داشت که همواره در طول جلسات چرت می‌زد و هر از گاهی که صدایی برمی‌خواست یا یکی از حاضرین بلند سخن می‌گفت، او ناگهان از خواب می‌پرید و با لهجه معتادین می‌گفت: «چی شد؟ دشتگیر (دستگیر) شدیم!؟»

حالا هم این به اصطلاح سلبریتی‌ها که حتی از نظر اخبار روز هم به اعشار می‌روند، برای اینکه در این میانه بگویند ما هم هستیم، با هزار من لاپوشانی و در لفافه حرف زدن(که نکند شاید به خطر بیفتند!) جملات یک خطی و دو خطی می‌نویسند. مثلا یکی‌شان که این روزها از ترس مجازات قانون به‌دلیل معاونت در قتل فراری است، نوشته که: «گرانی، اختلاس، سانسور، و زندان... ن. قدغن!!... آه مظلوم بالاخره آسمان رو به لرزه درمیاره...» یا بازیگر درجه سه هم که به‌خاطر ضعف مفرط، مدت‌هاست هیچ‌کس سراغی از او نمی‌گیرد برای اینکه خودی نشان دهد نوشته: «پام شکسته و چهل روزه تو گچه ماشینم ندارم وگرنه وسط همین خیابون‌ها بودم...»!

یکی دیگر هم که خیلی مدعی مرام و لوطی‌گری و از این حرف‌هاست و البته مدتی است فیلم‌های شصت من یه غاز چاله‌میدانی بازی می‌کند هم نوشته: «بخدا حق این مردم این نیست!» معلوم نیست این تصاویر متحرک سخیفی که این آقا و دوستانش به‌عنوان فیلم و سینما بازی کرده و می‌سازند و به خلق‌الله عرضه می‌کنند، واقعاً حق این مردم است!؟

بقیه هم از فراری‌های لس‌آنجلسی و کاباره‌ای‌های مفسدی هستند که کوس رسوایی‌شان در همان سال‌های قبل از انقلاب هم فواحش و اراذل را شرمنده می‌کرد!

حالا این جماعت عقب‌مانده آمده‌اند که از آن جماعت اجاره‌ای بیگانه که یکی دو روزی برخی شهرها را میدان رذالت‌ها و خباثت‌های خود کرده بودند و بساط‌شان به خواست خدا و اراده ملت جمع شد، حمایت کنند ولی باز هم دیر رسیدند! و حالا در معرکه‌ای خالی کف و سوت می‌زنند!! بلکه صدای‌شان را فقط رسانه‌های بیگانه بشنوند!

*کیهان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.