جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

به دلیل اختلال اینترنت؛

مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران به تعویق افتاد

انجمن عکاسان ایران

سینماپرس: نوبت اول مجمع عمومی سال ۱۳۹۸ انجمن عکاسان ایران برای انتخاب هیات مدیره و بازرس دوره چهارم که قرار بود اول آذر برگزار شود به تعویق افتاد.

به گزارش سینماپرس، نوبت اول مجمع عمومی سال ۱۳۹۸ انجمن عکاسان ایران برای انتخاب هیات مدیره و بازرس که پیش از این اعلام شده بود، جمعه اول آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود، به دلیل اختلال اینترنت برگزار نمی شود و به زمان دیگری موکول شد.

با توجه به اینکه اعلام شده بود که نوبت اول مجمع عمومی سال ۱۳۹۸ انجمن عکاسان ایران برای انتخاب هیات مدیره و بازرس دوره چهارم به صورت اینترنتی (برای اعضای شهرستانی) و حضوری برای اعضای ساکن تهران برگزار شود و کاندیداهای هیات مدیره و بازرس امکان تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته باشند و ضرورت دسترسی به اینترنت برای مشارکت اعضای شهرستانی و تبلیغات کاندیداها، هیات مدیره انجمن عکاسان ایران تصمیم گرفت که نوبت اول مجمع عمومی ساال ۱۳۹۸ برای انتخاب هیات مدیره و بازرس با توجه به اختلال اینترنت در روزهای اخیر، در تاریخ اول آذرماه برگزار نشود.

زمان برگزاری نوبت اول مجمع عمومی سال ۱۳۹۸ انجمن عکاسان ایران برای انتخاب هیات مدیره و بازرس متعاقبا از سوی انجمن عکاسان ایران اعلام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.