دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸

به عنوان پرفروش ترین ها؛

«جوکر» در رقابت با «اکوامن»

فیلم جوکر joker 2019

سینماپرس: فیلم سینمایی «جوکر» بعد از شکستن رکوردهای متعدد در گیشه، برای رکورد شکنی جدیدش «اکوامن» را در روبروی خود می‌بیند.

به گزارش  سینماپرس به نقل از سینما بِلِند، فیلم سینمایی «آکوامن» سال گذشته در دسامبر ۲۰۱۸ اکران شده بود و با موفقیتی که به دست آورد به پرفروش‌ترین فیلم سینمایی اقتباس شده از کمیک‌های دی سی تبدیل شد.

اما حالا در پایان سال ۲۰۱۹ فیلم سینمایی «جوکر» که در مدت اکرانش رکوردهای متعددی را در زمینه فروش کسب کرده، به فروش «اکوامن» نزدیک شده تا عنوان پرفروش‌ترین فیلم از دنیای دی سی را نیز تصاحب کند.

جوکر با فروش یک میلیاردی که داشت به اولین فیلم رده بزرگسال و هم چنین کم بودجه‌ای تبدیل شد که توانسته به این اندازه فروش داشته باشد. طبق آمارهای باکس آفیس موجو، «جوکر» و «آکوامن» اختلاف اندکی دارند که در زیر مشاهده می‌کنید.

 «جوکر» به دنبال پیشی گرفتن از «اکوامن»

به این ترتیب اختلاف آن‌ها در فروش جهانی ۱۱۲ میلیون است که به نظر برای جوکر دور از دسترس نیست. قبل از آکوامن، جوکر باید «شوالیه تاریکی بر می‌خیزد» را پشت سر بگذارد که پیش از اکران اکوامن رکورد دار فروش بود. جوکر در این هفته گیشه هالیوود ۲.۸ میلیون دلار فروش داشت که رسیدن به این رکورد را آهسته می‌کند، اما فروش جهانی این فیلم با اینکه در چین اکران نمی‌شود، قابل توجه است.

اکوامن ۲۹۱ میلیون دلار تنها در گیشه چین فروش داشته و شاید بتوان گفت تنها دلیلی است که اکنون در صدر پرفروش‌های دی سی قرار دارد. در ادامه می‌توانید میزان پرفروش‌ترین فیلم‌هایی که از دنیای دی سی ساخته شده اند را ببینید.

 «جوکر» به دنبال پیشی گرفتن از «اکوامن»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.