سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷

سید مصطفی حسینی خبر داد؛

چهارمحال و بختیاری صاحب یک پردیس سینمایی می‌شود

سالن سینما

سینماپرس: مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری، از ساخت یک پردیس سینمایی در استان چهار محال و بختیاری به منظور پاسخگویی به نیازهای سینمایی و هنری این استان خبر داد.

به گزارش سینماپرس، سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه «بهمن سبز»، از ساخت یک پردیس سینمایی در استان چهار محال و بختیاری خبر داد و عنوان کرد: این موسسه در نظر دارد به منظور پاسخگویی به نیازهای سینمایی و هنری این استان یک پردیس سینمایی چهار سالنه در شهرکرد بسازد.

وی خاطرنشان ساخت: «سینما بهمن» شهرکرد در راستای طرح‌های عمران و توسعه موسسه «بهمن سبز»، به زودی به یک پردیس سینمایی با ۴ سالن تبدیل می‌شود.

مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» ادامه داد: ساخت ۳ سالن جدید در کنار سالن «سینما بهمن» شهرکرد از آذرماه به همت موسسه «بهمن سبز» سازمان سینمایی حوزه هنری با مشارکت شهرداری شهرکرد آغاز می‌شود و با اضافه شدن این پردیس‌ها، «سینما بهمن» به یک مجموعه فرهنگی ۴سالنی تبدیل خواهد شد.

حسینی یادآور شد: «سینما بهمن» شهرکرد از سال ۱۳۵۰ به صورت تک سالنی فعالیت خود را آغاز کرد. این سینما اکنون دارای یک سالن با ظرفیت ۴۸۰ نفر است که پس از ۴ سالنی شدن، پاسخگوی سلایق مختلف سینمایی مخاطبان و تولیدات سینمایی ایران خواهد بود.

مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری گفت: با احداث و افتتاح این پردیس سینمایی، عموم مخاطبان استان چهار محال و بختیاری  می‌توانند با وجود ۴ سالن مجزا، فیلم‌های دلخواه خود را انتخاب و تماشا کنند.

به گفته وی، در این تغییر و بهسازی، دکوراسیون سالن انتظار، بوفه و مسیر ورود و خروج سینما نیز تغییر خواهد کرد و یک محل تفریحی در این مجموعه سینمایی دایر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود تا بهمن ماه سال ۹۸ از این پردیس سینمایی در شهرکرد بهره برداری شود.

حسینی، تداوم نهضت سینماسازی و فعالیت‌های زیرساختی حوزه هنری در شهرها و استان‌های محروم را یکی از ماموریت‌های جدی حوزه هنری عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.