چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

محصول جدید کمپانی یونیورسال؛

«زن نامرئی» کارگردانش را شناخت

الیزابت بنکس

سینماپرس: الیزابت بنکس به عنوان کارگردان فیلم سینمایی «زن نامرئی» انتخاب شد و در این فیلم نقش آفرینی نیز خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، الیزابت بنکس برای کارگردانی و نقش آفرینی در فیلم «زن نامرئی» محصول جدید کمپانی یونیورسال، انتخاب شد.

ارین کریسیدا ویلسون نویسنده فیلم «دختری در قطار»، به همراه بنکس نویسندگی این فیلم را انجام خواهند داد. مکس هندل هم تهیه کننده این پروژه است. نام بنکس در میان تهیه کنندگان این فیلم هم دیده می‌شود.

«زن نامرئی» در قالب کمدی اسکروبال و به نوعی دنباله فیلم «مرد نامرئی» است.   فیلم سینمایی «مرد نامرئی» به کارگردانی لی ونل و نقش آفرینی الیزابت ماس در ژانر علمی تخیلی و ترسناک است که سال آینده میلادی در تاریخ ۲۸ فوریه اکران خواهد شد.

اولین فیلم نامرئی در سال ۱۹۴۰ ساخته شده بود و داستان زنی را روایت می‌کرد که داوطلب می‌شود، به عنوان نمونه برای آزمایش نامرئی شدن شرکت کند. او بعد از آنکه نامرئی می‌شود، به طور نا خواسته با گروه‌های گانگستری درگیر می‌شود.

الیزابت بکنس تجربه اولین کارگردانی خود را با فیلم سینمایی «آوازخوان ۲» برای کمپانی یونیورسال دارد. اخیراً هم فیلم سینمایی «فرشتگان چارلی» را برای کمپانی سونی کارگردانی کرده که خودش نیز در آن نقش آفرینی می‌کند. این فیلم سینمایی از مدعیان احتمالی جوایز اسکار ۲۰۲۰ است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.