یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

با دریافت جایزه منتخب تماشاگران؛

«شبی که ماه کامل شد» در جشنواره فیلم «تالین» درخشید

شبی که ماه کامل شد

سینماپرس: فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار در جشنواره فیلم «شب‌های سیاه تالین» جایزه منتخب تماشاگران را دریافت کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین (به اختصار BANFF) روز گذشته در پایتخت کشور استونی برگزار شد.

در این جشنواره فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و نقش آفرینی هوتن شکیبا و الناز شاکردوست نماینده ایران بود که توانست جایزه منتخب تماشاگران این جشنواره را دریافت کند.

فیلم سینمایی «کُنتورا» از سینمای ژاپن به کارگردانی و نویسندگی آنشول چاوهان جایزه بزرگ بیست و سومین دوره این جشنواره را دریافت کرد. این فیلم داستان زندگی یک پدر و دختر در منطقه‌ای که وضعیت اقتصادی نا بسامانی دارد را روایت می‌کند که جایزه بهترین موسیقی این جشنواره را نیز دریافت کرد.

جایزه بهترین کارگردانی این جشنواره به جون روبلز به فیلم «کالل، ۱۵» رسید که بر روی داستان نوجوانی تمرکز دارد که به یک بیماری مبتلا شده و باید با متلاشی شدن تدریجی خانواده اش دست و پنجه نرم کند.

آلبنا سربان برای نقش آفرینی در فیلم «ملکه کولی» جایزه بهترین بازیگر زن و کلاوان کلرکینگ هم برای نقش آفرینی در فیلم «عضله» جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.