دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

حجت الاسلام پژمانفر؛

کاسبکاری سلبریتی‌ها در حمایت و مخالفتشان از روحانی

نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

سینماپرس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تعدادی از سلبریتی‌ها که پیش از این حامی و امروز مخالف دولت هستند، مواضع‌ متناقض‌شان به این خاطر است که نان و کاسبی‌شان در این راه است.

به گزارش سینماپرس، حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتقاد بعضی از سلبریتی‌های حامی دولت روحانی در سینما و تلویزیون از عملکرد دولت، به فارس گفت: اینکه این افراد به دلایل مختلف امروز از دولت انتقاد و به آن حمله می‌کنند، به خاطر این است که نان و رزق و روزی‌شان در حمله کردن به دولت است.  

وی افزود: اینها طیفی هستند که موج‌سوارند و به دنبال فرصت هستند. این افراد اگر امروز نان در مخالفت دولت باشد آنجا هستند و یا اگر فضا به سمت موافقت با دولت باشد، در آن جبهه حضور دارند. اینها آدم‌های فرصت‌طلبی هستند که همیشه فرصت‌طلبی کرده‌اند.  

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اینها همان کسانی هستند که آمدند و از دولت آقای روحانی حمایت کردند و به مردم پیام دادند و مردم را تحریک کردند تا به دولت آقای روحانی رأی دهند و می‌گفتند که امروز نجات کشور در گرو حمایت از دولت آقای روحانی است و امروز که فهمیدند که مشکلاتی به کشور با دست آنها تحمیل شده، فرار به جلو را در دستورکار خود قرار داده‌اند و سعی در پنهان کردن خود دارند.  

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: مردم این حرفها و مواضع را نمی‌پذیرند، مردم این افراد را یک سری کاسب سیاسی می‌دانند که امروز در جریان کاسبی خودشان امروز عَلَم مخالفت با دولت را برداشته‌اند. نه آن موافقت‌های بی‌حد و حصر این افراد از دولت دارای منطق بود و نه امروز جلوداری بی‌حد و حصرشان که همه چیز دولت را زیر سؤال می‌برند و اساسا دولت را یک دولت کاملاً منحرف در همه مسائل معرفی می‌کنند منطقی دارد.  

وی در پایان گفت: مردم جنس این آدم‌ها را می‌شناسند و بهترین تعبیری که برای آنها می‌توان به کار برد این است که اینها کاسبان قدرت هستند که به دنبال فرصت‌طلبی در عرصه‌های سیاسی هستند.  

تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون، در سال ۱۳۹۶ از مردم برای رأی دادن مجدد به حسن روحانی دعوت کرده بودند، پس از اجرای بدون اعلام قبلی طرح سهمیه‌بندی بنزین از سوی دولت و پیامدهای شیوه اجرای آن، شروع به انتقادات گسترده از وضعیت اقتصادی کشور و حمایت از اعتراضات مردم به دولت کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.