دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

خیانت به سبک روشنفکری؛

وحشت کانون نویسندگان از استقلال ایران در فضای مجازی!

کانون نویسندگان ایران

سینماپرس: گروهی که روزگاری ادعای آنها در مبارزه با امپریالیسم گوش فلک را کر می‌کرد، امروز به حدی از دریوزگی برای غرب رسیده‌اند که علیه استقلال ایران در فضای مجازی بیانیه صادر کردند!

به گزارش سینماپرس، گروه موسوم به کانون نویسندگان که متشکل از نویسندگان هوادار حزب توده و سازمان منافقین و جبهه ملی و وابستگان به غرب است، به مناسبت روز جهانی مبارزه با سانسور، علیه آنچه ملی شدن اینترنت در ایران خوانده‌اند بیانیه صادر کردند!

این کانون بدون توجه به حق اولیه یک کشور برای داشتن اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بومی در بیانیه خودشان نوشتند که حکومت با اجرای «اینترنت ملی» تلاش دارد تا رسانه حاکم تنها صدایی شود که حق سخن و حکم راندن بر مردم را دارد. این کانون همچنین انتقادی از تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جاسوسی و دخالت در امور ایران نکرده است. همچنین این مدعیان آزادی بیان، انتقادی از تلاش‌های غرب برای محدود ساختن و سانسور صفحات مخالف خود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نکرده است.
گفتنی است، جریان بومی‌سازی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، مدتی است به یکی از اهداف حمله گروه‌های معاند ایران تبدیل شده است. این گروه‌ها در حالی از اینترنت ملی ابراز نگرانی می‌کنند که برخی از کارشناسان سابق سازمان سیا مانند «ادوارد اسنودن» قبلا در افشاگری‌های خود از کنترل تمامی داده‌های سایبری جهان توسط این سازمان جاسوسی و تروریستی، افشای فروش اطلاعات کاربران فیس‌بوک به شرکت‌های حامی ترامپ، رسوایی کنترل ایمیل‌های رهبران سیاسی جهان همچون مرکل و کلینتون توسط سرویس جاسوسی آمریکا، برداشت اطلاعات شخصی کاربران فیس‌بوک و توییتر توسط سرویس جاسوسی اسرائیل و... یاد کرده بودند.
حال باید پرسید که یک تشکیلات به ظاهر ادبی با عنوان «کانون نویسندگان» چرا نگران کوتاه شدن دست مراکز جاسوسی و تروریستی از طریق اینترنت به ایران شده‌اند؟
پیش‌تر برخی از اعضای کانون، در تهران و در دیدار با سفرای دو کشور اروپایی، خواستار اعمال تحریم بیشتر علیه ایران و در نهایت تهاجم نظامی غرب به ایران شده بودند!

*کیهان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.