دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷

بهروز افخمی در برنامه «صحنه» عنوان کرد؛

تعویق «کاغذ شطرنجی» برای ساخت یک سریال رمضانی

بهروز افخمی

سینماپرس: بهروز افخمی در برنامه رادیویی «صحنه» از تلاش همه جانبه خود برای ساخت سریال تلویزیونی «رعد و برق» خبر داد و گفت: «کاغذ شطرنجی» را عقب انداختیم تا تمام تمرکزمان روی «رعد و برق» باشد.

به گزارش سینماپرس، بهروز افخمی شب گذشته به بهانه روز مجلس و سابقه حضور در مجلس ششم به عنوان نماینده، روی خط تلفنی برنامه رادیویی صحنه با اجرای آرش ظلی پور آمد و در بخشی از گفت‌وگو درباره سریال جدید خود این طور توضیح داد: این روزها مشغول «رعد و برق» هستم که یک سریال ۲۵ قسمتی است و می خواهیم برای ماه رمضان آماده‌اش کنیم. این سریال یک کار سخت و پر از اکشن و لایه لایه است و باید ۲۴ ساعته روی آن کار کنیم.

او درباره پروژه سینمایی خود با نام «کاغذ شطرنجی» نیز گفت: چون این سریال خیلی برایم مهم است نتوانستیم همزمان کار سینمایی را هم جلو ببریم و فیلم را شروع نکردیم. «کاغذ شطرنجی» را عقب انداختیم تا تمام تمرکزمان روی «رعد و برق» باشد. این فیلم به جشنواره نمی رسد و اگر حتی مهر کلید می زدیم و کارها هم جوری پیش می رفت که آماده می شد، خودم آن را به جشنواره تحویل نمی دادم؛ چون خیلی علاقه‌ای به حضور در جشنواره ندارم.

وی در پاسخ به سوال ظلی پور مبنی بر اینکه دلش برای برنامه «هفت» تنگ شده یا نه گفت: نه، چون برنامه هفتگی دارم و مشغول نقد سینما هستم. باید بگویم قرار بود که در «هفت» دوره جدید هم باشم، اما چون به برنامه نقد سینما قول داده بودم و خود بچه‌های هفت از من خواستند که در دو برنامه نباشم، یکی را انتخاب کردم. برای خود من مسئله‌ای نبود؛ چون خیلی دوست داشتم که رویکرد برنامه «نقد سینما» آموزشی و درباره شیوه‌های فیلمسازی باشد تا در «هفت» هم اجرا می کردم، اما به هر ترتیب این اتفاق نیفتاد.

گفتنی است «صحنه» به تهیه کنندگی محمد بخشایش، اجرای آرش ظلی پور و سردبیری دنیا خمامی یک هفته در میان شنبه تا چهارشنبه ساعت۲۱ از رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.