چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳

خاطرات عباس باقری؛

کتاب «عباس دست طلا» کمیک موشن می شود

کتاب عباس دست طلا

سینماپرس: مجموعه کمیک موشن خاطرات عباس باقری راوی کتاب «عباس دست طلا» و زندگی شهید مدافع حرم روح‌الله قربانی ساخته می‌شود.

به گزارش سینماپرس، نشست خبری آغاز تولید مجموعه چندرسانه‌ای «طلوع ققنوس‌ها» مجموعه کمیک موشن (داستان مستند مصور) خاطرات عباس باقری راوی کتاب «عباس دست طلا» و زندگی شهید مدافع حرم روح‌الله قربانی برگزار شد.

در این نشست نماینده مجمع تولیدکنندگان و فعالان انقلاب اسلامی با اشاره به اهداف تولید این مجموعه اظهار کرد: هدف از ساخت این مجموعه هفت قسمتی که قرار است از شبکه‌های یک، دو و افق روی آنتن تلویزیون برود ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است که امیدواریم اثرگذاری خوبی روی نسل جوان داشته باشد.

رضا امیدوار تجریشی همچنین با اشاره به ساخت کمیک موشن زندگی شهید مدافع حرم، روح‌الله قربانی افزود: ممکن است در ادامه راه به سوژه‌هایی بپردازیم که هنوز کتابشان نوشته نشده و کمیک موشن‌های تولیدی باعث شود نویسندگان حوزه دفاع مقدس به سراغ این سوژه‌ها بروند.

در ادامه این نشست امیرحسین دولت‌آبادی، کارگردان این مجموعه نیز گفت: تلاش داریم ساخت این دو کمیک موشن را به نحوی انجام دهیم که علاوه‌بر پخش در شبکه‌های تلویزیونی در شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شود.

دولت‌آبادی با بیان اینکه بازسازی صحنه‌های جنگ، هزینه‌بر هستند، بیان کرد: برای ساخت این مجموعه مجبور هستیم داستان‌هایمان را در قالب کمیک موشن ارائه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.