دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

حسین نمازی خبرداد؛

«ارغوان»‌ به دنبال سرمایه‌گذار است

حسین نمازی

سینماپرس: نویسنده و کارگردان سریال «ارغوان» گفت: برای ساخت این سریال نیازی به ساخت و ساز لوکیشن نداریم، اما اگر این سریال را در شهرستان بسازیم شرایط بهتری خواهیم داشت.

به گزارش سینماپرس، «حسین نمازی» نویسنده و کارگردان سریال «حوالی پاییز» درباره تولید سریال جدید خود در شبکه نمایش خانگی گفت: همچنان در حال بررسی سرمایه‌گذار برای این سریال هستم که قرار است به تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی برای شبکه نمایش خانگی ساخته شود.  

وی ادامه داد: هنوز زمان پیش تولید و تولید مشخص نشده است و به محض انتخاب سرمایه‌گذار کار قطعی خواهد شد.  

این نویسنده در ادامه با بیان اینکه برای انتخاب‌هایم حساسیت فراوانی دارم، افزود: بعد از تولید فیلم آپاندیس و موفقیتی که بدست آورد، حساسیت ویژه‌ای روی کارهایم پیدا کردم و دوست ندارم هر کاری را بسازم. معتقدم کاری که باید تولیدش را دست بگیرم باید به داشته‌هایم اضافه کند و قطعا یک گام رو به جلو باشد.  

نمازی درباره تولید «ارغوان» در تلویزیون نیز گفت: از ابتدا قرار بود تا این سریال برای سیما فیلم ساخته شود اما دقیقا همان زمان چند مدیر در سیما فیلم تغییر کردند. در ادامه نیز این سریال در بخش برآورد مالی به مشکل خورد چراکه به خاطر روایت قصه در دهه ۶۰ قطعا هزینه‌های تولیدمان بالا می‌رود.  

وی با اشاره به ساخت و ساز لوکیشن برای نزدیک شدن به فضای دهه ۶۰ نیز گفت: نیازی به ساخت و ساز لوکیشن نداریم، اگر قصه در تهران روایت شود به خاطر بازسازی‌هایی که در تهران صورت گرفته است شرایط سختی را پیش رو خواهیم داشت، اما اگر این سریال را در شهرستان بسازیم شرایط بهتری خواهیم داشت.  

این کارگردان با اشاره به تولید طرح‌های تلویزیونی خود نیز گفت: چند طرح تلویزیونی آماده دارم که هر کدام از آنها مشکلاتی در نگارش دارد که باید برطرف شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.