دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲

در «به اضافه مستند»؛

ماجرای یک افتخار از نایب قهرمان پارالمپیک به روایت «پرچمدار»

به اضافه مستند

سینماپرس: مستند «پرچمدار» در جدیدترین قسمت از برنامه «به اضافه مستند» رونمایی و بررسی خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، جدیدترین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «پرچمدار» به کارگردانی حسین همایونفر از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه برگزار خواهد شد و موضوع اصلی این مستند مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

مستند «پرچمدار» به ماجرای سفر تیم فوتسال نابینایان و کم‌بینایان ایران به رقابت‌های پارالمپیک ریو و اتفاقاتی که قبل و در حین این رقابت‌ها برای اعضای تیم افتاد، می‌پردازد. تیمی که در پارالمپیک ریو، نایب قهرمان شد و فقط بازی فینال را با اختلاف یک گل به برزیل باخت. این مستند روایتی از افتخارآفرینی تیمی است که کمتر نام آن را شنیده‌ایم.

نابینایان و کم‌بینایان در کشور ما با برخی مشکلات مثل عدم بهسازی معابر شهری و یا نبود ورزشگاه های مناسب مواجه هستند. با این حال و با وجود همه این مشکلات بسیاری از نابینایان و کم‌بینایان کشورمان به فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی می‌پردازند و حتی در برخی حوزه‌ها از افراد عادی هم جلوتر هستند.

مستند «پرچمدار» در قالب برنامه «به اضافه مستند»، روز سه‌شنبه ۱۹ آذر ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۲۰ آذر ساعت ۹ و جمعه ۲۲ آذر ساعت ۱۳:۳۰ است.

این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.