چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

آخر هفته شبکه چهار با دو اثر سینمایی جدید؛

«من چه کسی هستم» و «زیبای بی نظیر» برای اولین بار در قاب 4

آرم شبکه چهار سیما*

سینماپرس: شبکه چهار سیما برای پایان هفته جاری دو اثر سینمایی «من چه کسی هستم» و «زیبای بی نظیر» را برای اولین بار روی آنتن می برد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «من چه کسی هستم» به کارگردانی باران بو ادار پنجشنبه ۲۱ آذرماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.
در خلاصه این فیلم آمده است: بنجامین، یک جوان آلمانی و نابغه کامپیوتر می باشد، در دوران مدرسه منزوی و خجالتی بوده و هیچ دوستی نداشته و از خانواده ای از هم پاشیده و و با مادر بزرگش زندگی می کند. هکر معروفی به نام "ام آر ایکس" که تحت تعقیب پلیس است، الگوی بنیامین برای کارهای بعدیش قرار گرفته است. بنیامین به همراه سه نفر دیگر یک گروه هکری تشکیل می دهند. آنها می خواهند جایی برای خود در میان هکرها باز کنند...
«من چه کسی هستم» محصول ۲۰۱۴ آلمان است و در آن تام شیلینگ، الیاس مبارک و هانا هرتسشپرونگ ایفای نقش کرده اند.
«زیبای بی نظیر» محصول ۲۰۱۶ آلمان و انگلستان است که سیمون ابود کارگردانی آن را برعهده داشته است. این فیلم روز جمعه پخش می شود.
خلاصه فیلم: بلا دختر جوانیست که در کتابخانه کار می کند و از گل و گیاه میترسد و آرزویش این است که نویسنده کتاب کودکان شود. در همسایگی او پیرمرد بد اخلاقیست که به دلیل اینکه بلا به باغچه خانه اش رسیدگی نمیکند از او بسیار عصبانیست. اما صاحبخانه به بلا یک ماه زمان میدهد تا باغچه را مرتب کند. بلا چاره ای ندارد که باغچه را مرتب کند و...
جسیکا براون فیندل و جرمی اروین در این فیلم ایفای نقش کرده اند.
گفتنی است، واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما هر هفته روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰:۳۰ جدیدترین آثار سینمایی ایران و جهان را تقدیم علاقه مندان به هنر هفتم می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.