یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

با حکم معاون صدای رسانه ملی صورت گرفت؛

انتصاب رؤسای کمیته‌های «پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو»

انتصاب رؤسای کمیته‌های پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو

سینماپرس: رؤسای کمیته‌های «پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو» شامل اطلاع رسانی، داوری، پشتیبانی، فنی، امنیت و فضای مجازی منصوب شدند.

به گزارش سینماپرس، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی با بیان اینکه به زودی شورای بین الملل «پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو» نیز تشکیل خواهد شد، ادامه داد: قصد داریم ترسیمی از سند چشم انداز جشنواره بین المللی رادیو داشته باشیم تا در جشنواره بیستم به اهداف آن نائل شویم.

وی با بیان اینکه تمام بخش‌های داوری باید به درستی احصاء شده و توسط رئیس کمیته‌ داوری شکل بگیرد، گفت: میزان پیشرفت به عنوان مؤلفه‌ای در رقابت برنامه سازان باید لحاظ شود و برای آن نیز جایزه‌ای به عنوان تشویق در نظر گرفته شود.

شاه آبادی بیان کرد:برگزاری دوره‌های آموزشی برای ارتقاء کیفیت آثار جشنواره‌ پانزدهم رادیو، برگزاری نمایشگاه در طول مدت جشنواره از جمله مواردی بود که معاون صدا به آن اشاره کرد.

وی تصریح کرد: با راه اندازی رادیوی پانزدهمین دوره از جشنواره، می‌توانیم مخاطبان خود را از اتفاقاتی که در طول زمان جشنواره رخ می‌دهد، آگاه کنیم و هر شبکه نیز می‌تواند برنامه شاخص خود را برای شنوندگان خود پخش کند.

شاه آبادی با بیان اینکه محور یابی و استخراج خبر در «پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو» از مأموریت‌های مهم کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات است، گفت: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات باید رویدادهای مهم جشنواره را رصد کرده و به اطلاع مردم برساند.

 شاه آبادی اظهار داشت: هدف ما از برگزاری جشنواره رادیو، ارتقای روحیه همکاران برای تهیه و تولید آثاری قوی است و در این راه باید حرکتی نو صورت گیرد تا آثار جشنواره‌ شامل ایده‌های جذاب و خاص باشد.

 معاون صدای رسانه ملی طی احکامی، حامد فاتحی را به عنوان «رئیس کمیته اطلاع رسانی رسانه‌ها، تبلیغات و مراسم»، بهنام احمد پور مبارکه را به عنوان «رئیس کمیته داوری»، امیر بیات به عنوان «رئیس کمیته پشتیبانی و تدارکات»، شاهین مظفری به عنوان «رئیس کمیته برنامه ریزی، کنترل پروژه و مدیریت دانش»، علیرضا باقری به عنوان «رئیس کمیته صیانت و حفاظت»، سید رضی به عنوان «رئیس کمیته»، مهدی شاملو به عنوان «رئیس کمیته فضای مجازی» احمد مهدوی به عنوان «رئیس کمیته آموزش» و فرید صادقی را به عنوان «مسئول بخش مردمی» برای پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو منصوب کرد.

 پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو اول تا چهارم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.