یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

مدیر عامل موسسه بهمن سبز خبر داد؛

سینماسپیده تهران ۷ سالنه می شود

سید مصطفی حسینی

سیناپرس: سیدمصطفی حسینی مدیر عامل موسسه بهمن سبز عنوان کرد در راستای طرح تحول عمرانی و توسعه‌ای موسسه بهمن سبز حوزه هنری، در اولویت اول این طرح، سینما سپیده تهران تبدیل به پردیسی ۷ سالنه می‌شود.

به گزارش سیناپرس، سیدمصطفی حسینی مدیر عامل موسسه بهمن سبز گفت: در راستای طرح تحول عمرانی و توسعه‌ای موسسه بهمن سبز حوزه هنری، در اولویت اول این طرح، سینما سپیده تهران تبدیل به ۴ سالن با ۷ پرده نمایش و یکی از بزرگ‌ترین کافه سینما و کافه کتاب‌های روباز کشور می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب این سینما، حوزه هنری برنامه ریزی ساخت این پردیس را در اولویت نخست خود در تهران قرار داده است. سینما سپیده علاوه بر توسعه به ۷ پرده نمایش، بعد از پردیس سینما سپهر ساری، دومین سینمای چهارفصله روباز کشور خواهد شد.

به گفته وی، سعی شده در طرح‌های عمرانی بهمن سبز، امکانات و مکان‌های جانبی نیز در طراحی سینماها تعریف شود که اگر سینمایی در تهران تاسیس یا ترمیم می‌شود، وجه تمایز آن با رقبا مشخص شود. مثلا وجه تمایز پردیس سپیده سالن‌های روباز، سالن کودک و یا کافه کتاب است که شاید در مقایسه سایر پردیس‌ها به دلیل ایجاد مزیت‌های نسبی و امکانات بیشتر توان رقابت با بخش خصوصی را دارد.

حسینی اضافه کرد: کافه سینما روباز پردیس سینمایی سپیده صبح‌ها سرو صبحانه دارد، شاهنامه خوانی، نقالی، موسیقی زنده و روزی ۲ سانس نمایش فیلم دارد و سینمای روبازی که در چهارفصل سال، فیلم نمایش می‌دهد و وضعیت چیدمان و سرمایش و گرمایش آن متفاوت و متمایز است یا مثلا تعریف سینمای کودک یا مرکز کتاب این پردیس که بخشی از سوره مهر است یکی دیگر از وجوه تمایز بارز این پردیس با مشابه‌های داخلی آن است. همچنین سایر سینماهای در حال ترمیم و ساخت طرح توسعه و عمران بهمن سبز نیز طرح توجیهی و نقاط تمایز دارد.

مدیرعامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری در پایان گفت: روند احداث پردیس سینمایی سپیده از ابتدای آذر آغار و علاوه بر این پردیس، تعمیرات ۵ پردیس سینمایی دیگر نیز در شهرها و استان‌های مختلف کشور شروع شده است. از هفته آخر آبان ماه، پروژه تاسیس و بازسازی ۶ پردیس سینمایی مجهز و مدرن در سطح کشور توسط حوزه هنری کلید خورد. سینما سپیده تهران با تبدیل به پردیسی هفت سالنه و اولین سینمای روباز تهران از جمله آن است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.