یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵

به کارگردانی علی ملاقلی‌پور؛

تصویربرداری کتونی زرنگی به نیمه رسید

سریال کتونی زرنگی

سینماپرس: سریال کتونی زرنگی به کارگردانی علی ملاقلی‌پور با گذشت نیمی از تصویربرداری، خودش را به آنتن زمستان شبکه سه می‌رساند.

به گزارش سینماپرس، اولین سریال علی ملاقلی‌پور نامش "کتونی زرنگی" است و با گذشت نیمی از تصویربرداری خودش را برای آنتن زمستانی آماده می‌کند. هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، ملیکا شریفی‌نیا، علی سلیمانی، مصطفی ساسانی و علی‌رضا و محمود جعفری از جمله بازیگران اصلی این سریالند. رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی بازیگران خردسال "کتونی زرنگی" را تشکیل می‌دهند؛ بازیگران دیگری نیز در ادامه مسیر به پروژه خواهند پیوست.

اولین عکس‌های "کتونی زرنگی" ملاقلی‌پور/ پخش در زمستان

تصویربرداری سریال کمدی "کتونی زرنگی" به کارگردانی علی ملاقلی‌پور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه از نیمه گذشت؛ برای اولین‌بار تصاویرش منتشر شد.

همچنین کار تدوین و صداگذاری «کتونی زرنگی» به طور همزمان توسط سیاوش کردجان و رامین ابوالصدق پیش می‌رود تا طبق برنامهریزی‌ها، این مجموعه زمستان امسال روی آنتن شبکه سه برود.

"کتونی زرنگی" کمدی پر انرژی اجتماعی‌ است که نگارش فیلمنامه آن را محسن ملکی و حسین حقیقی در حدود 20 قسمت برعهده داشته‌اند. در خلاصه داستان «کتونی زرنگی» آمده است: "آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه... ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالاخره می‌پرم!"

این سریال در «باشگاه فیلم سوره» و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در زمستان امسال روی آنتن برود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.