یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

با حکم معاونت صدا؛

سرپرست جدید «رادیو فرهنگ» منصوب شد

رادیو فرهنگ

سینماپرس: طی حکمی از سوی حمید شاه‌آبادی معاون رییس سازمان در امور صدا علیرضا حبیبی به سرپرستی شبکه رادیویی فرهنگ منصوب شد. پیشتر محمدصادق رحمانیان مدیریت این شبکه را بر عهده داشت.

به گزارش سینماپرس، حمید شاه‌آبادی معاون صدای سازمان صداوسیما، در حکم انتصاب علیرضا حبیبی سرپرست شبکه رادیویی فرهنگ،  بر وظایفی چون کمک به گسترش و تعمیق گفتمان فرهنگی و امید بخشی در جامعه، اهتمام به تعامل مستمر با نهادهای فرهنگی تاثیرگذار به منظور بهره بیشتر از ظرفیت‌های رادیو و برنامهریزی برای مواجهه صحیح رادیو با مسائل فرهنگی کشورو توجه به ظرفیتهای فضای مجازی در جهت تنوع بخشی به برنامه ها و جذب مخاطب تاکیده کرده است.

طراحی؛ تدوین و جذب ایده‌های خلاقانه و ساخت برنامه‌های تاثیرگذار و دمیدن روح سرزندگی در برنامه‌های رادیو فرهنگ از دیگر وظایف سرپرست رادیو فرهنگ در این حکم است. گفتنی است علیرضا حبیبی پیش از این مدیر رادیو فصلی امداد؛ رادیو انقلاب و مدیر اطلاعات و برنامه ریزی رادیو تهران بوده است. حمید شاه آبادی در این حکم از تلاش‌های ارزشمند  محمدصادق رحمانیان در طول مدیریت این شبکه رادیویی صمیمانه قدردانی کرده است.

همچنین مراسم مراسم تودیع و معارفه مدیر رادیو فرهنگ نیز امروز یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ در سالن جلسات معاونت صدا برگزار شد. رحمانیان در این مراسم رحمانیان نیز در این مراسم ضمن تشکر از همکاران رادیو فرهنگ گفت: خدا را شاکرم که در این چند سال با همکاران خوبی همراه بودم.

وی افزود: تمام تلاش من و همکاران برای ارائه برنامههایی مناسب با محتوایی غنی و درخور و شایسته برای شنوندگان بوده است. ما کوشش کردیم آنچه از آنتن رادیو فرهنگ به عنوان خروجی پخش می‌شود ارزش شنیدن داشته باشد و این احترام گذاشتن به شنوندگان بود.

همچنین شاه آبادی نیز در این مراسم گفت: اگر بخواهیم مأموریت صدای جمهوری اسلامی ایران را مرور کنیم، باید گفت که اساس تاسیس سازمان صدا و سیما، کاری جز گسترش فرهنگ نبوده و نیست و در حال حاضر نیز در رادیو فرهنگ لازم است که انرژی نو  و فضای جدیدی برای تحول ایجاد شود. ما نباید اجازه بدهیم یک حلقه بسته مدیریتی در رادیو تشکیل شود.

معاون صدای سازمان صدا و سیما افزود: تغییرات ما در رادیو تدریجی بوده و باید شرایط و بستر و دلایلی برای تغییرات داشته باشیم. امروزه باید برای تحول از نیروهای جوان و جدید استفاده کرد.

شاه آبادی همچنین از تلاش‌های پنج ساله رحمانیان در مدیریت رادیو فرهنگ تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.