سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

در بیست‌ودومین دوره جشنواره؛

معرفی داوران نوجوان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

سینماپرس: پنج عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داوری آثار رسیده به بیست‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون را انجام می‌دهند.

به گزارش سینماپرس، طی احکام جداگانه‌ای از سوی محمدرضا زمردیان، رئیس بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی، «زحل موذن»، «علی سلیقه»، «سجاد اسماعیلی‌علیائی»، «آتنا چراغی» و «سارا پورعبدالله» به عنوان داوران مرحله پایانی معرفی شدند و جایزه برترین قصه جشنواره با رای این داوران که به لحاظ گروه سنی مخاطب اصلی قصه‌ها هستند، اهدا می‌شود.

بر همین اساس، یکی از تغییرات دوره بیست‌ودوم جشنواره قصه‌گویی نسبت به چند دوره پیش، حضور نوجوانان توانا در حوزه قصه‌گویی، به عنوان داور است. این نوجوانان همگی از اعضای کانون پرورش فکری هستند که برخی از آن‌ها در سال‌های گذشته به عنوان منتخب جشنواره معرفی شده‌اند و در کنار آن فعالیت‌های فرهنگی و هنری متعددی نیز در مراکز سراسر کشور داشته‌اند و امروز هم با حضور در انجمن‌های قصه‌گویی، نمایش، سرود و... در حال فراگرفتن جدیدترین تکنیک‌های هنرهای یاد شده‌اند.

یادآوری می‌شود در مراحل استانی و منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی نیز سه داور نوجوان حضور داشتند و با رای این هیات از هر مرحله یک قصه‌گو به عنوان قصه‌گوی برتر معرفی شده است.

مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.