سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

پوران درخشنده توضیح داد؛

علت تعویق ساخت «هیس! پسرها فریاد نمی‌نند»

پوران درخشنده

سینماپرس: پوران درخشنده درباره به تعویق افتادن تولید جدیدترین فیلم سینمایی خود با موضوعی ملتهب توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سینماپرس، پوران درخشنده نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت ساخت «هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند» به خبرنگاران جوان، گفت: چند سال درگیر نگارش و قانع کردن برخی‌ها برای ورود به موضوع و ساخت آن بودم از طرفی گرانی فیلمسازی که متاسفانه برای سینماگران به خصوص آن‌هایی که مستقل کار می‌کنند، تولید را مشکل کرده، باعث شد تا ساخت این اثر طولانی‌تر از حد تصور شود.

چرا ساخت «هیس! پسرها فریاد نمی‌نند» به تعویق افتاد؟

کارگردان «بچه‌های ابدی» ادامه داد: از همه مهمتر، به وجود آمدن فضای سخت روحی و روانی در جامعه، باعث شد رغبتی برای تولید در این شرایط نداشته باشم، چون من هم جزئی از این جامعه هستم و با مردم نفس می‌کشم، اما مستنداتی که برخی‌ها از زندگی خودشان در اختیارم قرار دادند، جرات بیشتری به من داد و ترغیب شدم تا این مسئله مهم اجتماعی را در قالب فیلم بیان کنم

کارگردان «رویای خیس» افزود: نشان دادن مشکلات این بخش از خانواده‌ها و راهکارهای رهایی از آن و التیام بخشیدن به دردشان، احساس مسئولیتی در من بوجود آورد تا تمام تلاشم را در ساخت فیلم داشته باشم. امیدوارم تا قبل از پایان امسال کلید کار زده شود، ولی هرطور شده این فیلم را خواهم ساخت.

چرا ساخت «هیس! پسرها فریاد نمی‌نند» به تعویق افتاد؟

کارگردان «شمعی در باد» بیان کرد: امیدوارم تا قبل از شروع تولید، از سختی‌های مردم کاسته و فضا آرام‌تر شود و هزینه‌های سرسام آور تولید فیلم، پائین بیاید تا بتوانم در شرایطی بهتر «هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند» را بسازم، چون برای من بسیار مهم است بهتر و بیشتر دیده شود. آن هم در وضعیتی که اقبال مخاطبان از فیلم‌های کمدی زیادتر شده است.

درخشنده گفت: افتادن همه کارها روی غلتک صحیح، آرزوی من و خیلی‌ها است که امیدوارم رخ دهد تا بتوانیم به درستی و در کمال آرامش به کارها بپردازیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.