سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

تهیه کننده سریال توضیح داد؛

فصل دوم «حکایت‌های کمال» ساخته می شود؟

سریال حکایت های کمال

سینماپرس: محسن شایانفر تهیه کننده سریال «حکایت‌های کمال» گفت: تاکنون حرف‌هایی شده و توافق‌های اولیه صورت گرفته است و با توجه به اینکه دکور و لباسمان از فصل قبلی آماده است، برای فصل جدید دیگر هزینه دکور و لباس نخواهیم داشت و یک قدم جلوتر هستیم.

به گزارش سینماپرس، «محسن شایانفر» تهیه کننده سریال «حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی، درباره تولید فصل‌های بعدی این سریال به فارس گفت: هنوز معلوم نیست که این سریال در فصل‌های بعدی تولید شود یا نه. خودمان بنا داریم ادامه سریال را بسازیم اما مشروط به خیلی مسائل است.

وی ادامه داد: نگارش فصل‌ دوم در حال انجام است اما خب هنوز خبر قطعی مبنی بر این به ما اعلام نشده است.

این تهیه کننده در ادامه با اشاره به اینکه توافق‌های اولیه صورت گرفته است، افزود: تاکنون حرف‌هایی شده و توافق‌های اولیه صورت گرفته است و با توجه به اینکه دکور و لباسمان از فصل قبلی آماده است، برای فصل جدید دیگر هزینه دکور و لباس نخواهیم داشت و یک قدم جلوتر هستیم.  

شایانفر در پایان نیز گفت: کار بعدی‌ام یک فیلم سینمایی است که بنا دارم بعد از پایان پخش این سریال به طور جدی به آن بپردازم.

سریال «حکایت‌های کمال» در ۳۱ قسمت توسط سیمافیلم تهیه شد. فاز نخست این سریال برای ۳۱ قسمت به نگارش درآمد.

محمود پاک نیت، شهره لرستانی، حمید ابراهیمی، محمدرضا شیرخانلو، سولماز غنی، علی مسلمی، شهرام عبدلی، بیژن بنفشه خواه، یوسف صیادی، امیر نوری، فلورنظری، بیتا خردمند، سیروس میمنت، مهرداد ضیایی، مختار سائقی، اکبرسنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، بهشاد مختاری، حسین چنگی، فریده دریامج، تقی زنجانی، حمید صفایی و شهربانو موسوی، به همراه هنرمندان خردسال امیرحسین کافتری، همراز اکبری و محمدحسین بلوکات و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر در این سریال بازی دارند.

این سریال روایتی از دهه ۴۰ است و اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است. صلح میرزایی تاکنون سریال‌های «پنجره»، «رخصت» و «دختری به نام آهو» را برای تلویزیون ساخته است. سریال «هست و نیست» جدیدترین سریال محسن شایانفر در حوزه تهیه‌کنندگی هم زمستان گذشته به کارگردانی حسین سهیلی زاده از شبکه دو پخش شد.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: نویسندگان: نسیم عرب امیری، آزاده محسنی، کریم خودسیانی، سید حسین امیرجهانی، دستیار تهیه:علی اصغررضایی، مدیر تصویربرداری:ناصرمحمودکلایه، تصویربردار:ناصربیک زاده، صدابردار:وحیدسلطانی، طراح هنری: غفار رضایی، طراح صحنه: فرهادعزیزی فرد، طراح لباس: مهناز نوروزی، طراح گریم:بابک شعاعی، آهنگساز: فردین خلعتبری، صداگذاری و میکس: محمود موسوی نژاد، جلوه های ویژه: حمیدرسولیان، طراح بدلکاری: علیرضافتحی، دستیار کارگردان: امیر سلیم خانی، مدیر تولید: سعیدکنگاورنظری، برنامه ریز: حامدصلح میرزایی، تدوین: شادی شایانفر، امورمالی: ابراهیم تفرشی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیرتدارکات: مهدی آقامحمدی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: فرامرز بیات و مشاور رسانه ای: هادی داداشی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.