شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

در هفته نخست اکران؛

افتتاحیه ۱۹۵ میلیون دلاری «جنگ ستارگان»

خانواده جنگ ستارگان

سینماپرس: فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» در هفته ابتدایی اکران خود فروش بالایی را رقم خواهد زد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، طبق تخمین‌ها فیلم جدید «جنگ ستارگان» با عنوان خیزش اسکای واکر، در هفته نخست گیشه‌های داخلی ۱۹۵ میلیون دلار فروش خواهد داشت.

کمپانی دیزنی استودیوی سازنده این مجموعه سینمایی علمی - تخیلی، اعداد و ارقامی از فروش این فیلم اعلام نکرده؛ اما اگر پیش بینی‌ها و ارقام به واقعیت بپیوندد، فروش بزرگی در انتظار این کمپانی خواهد بود. اگرچه از فروش فیلم‌های قبلی با عنوان «نیرو بر می‌خیزد» با ۲۴۸ میلیون و «آخرین جدای» ۲۲۰ میلیون دلار در هفته نخست پایین‌تر است.

با وجود اینکه این رقم از پیش بینی ۱۶۰ میلیون دلاری دیزنی بالاتر است، اما ۲۰۰ میلیون دلار هم رقم کمتری نسبت به پیش بینی‌هایی است که کارشناسان پیش از اکران «خیزش اسکای واکر» انجام داده بودند. بودجه این فیلم در حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار است. با این حال این فیلم می‌تواند رکورد شرکت دیزنی در فروش را افزایش دهد. این کمپانی امسال با فیلم‌ها و انیمیشن‌های «شیر شاه»، «داستان اسباب بازی» و «انتقام جویان: پایان بازی» به فروش ۱۰ میلیارد دلاری رسیده است.

این فیلم سینمایی در یک روز ۴۰ میلیون دلار فروش داشته و در بیشترین افتتاحیه رتبه پنجم را بعد از «انتقام جویان»، «نیرو بر می‌خیزد» و «آخرین جدای» دریافت کرده است.

فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» از نگاه منتقدان سایت راتن تومیتو امتیاز ۵۷ را دریافت کرده که بدترین امتیاز مجموعه فیلم‌های سینمایی «جنگ ستارگان» بعد از «تهدید شبح» با امتیاز ۵۳ را رقم زد.

اولین قسمت از آخرین سه گانه جنگ ستارگان با عنوان «نیرو بر می‌خیزد» امتیاز ۹۳ را کسب کرده و «آخرین جدای» هم امتیاز ۹۱ را در برابر خود می بیند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.