یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

غلامرضا آزادی مطرح کرد؛

گروهی خاص در سینما روی اکران فیلم‌ها تاثیر می‌گذارند

غلامرضا آزادی

سینماپرس: غلامرضا آزادی کارگردان و تهیه‌کننده سینما ضمن اعلام توقف تولید پروژه فیلم-انیمیشن «آرش کمانگیر» از شرایط نامساعد حاکم بر چرخه تولید و اکران در سینمای ایران انتقاد کرد.

به گزارش سینماپرس، غلامرضا آزادی تهیه‌کننده و کارگردان سینما با اشاره آخرین وضعیت تازه‌ترین اثر خود یعنی فیلم انیمیشن «آرش کمانگیر» به مهر گفت: بخش رئال این پروژه رو به پایان است و بخش انیمیت آن باقی مانده که متاسفانه بنا به دلایلی تولید آن به تاخیر افتاده است.

وی با اشاره به اینکه امیدی برای تولید فیلم وجود ندارد، بیان کرد: متاسفانه سینما در وضعیت بدی قرار دارد و بسیاری از فیلم‌ها به مرحله اکران نمی‌رسند، حال تصور کنید که وضعیت اکران فیلم‌های کودک در چه شرایطی است. امیدوارم شرایط مناسبی ایجاد شود تا بتوانم این پروژه را پیش ببرم.

این کارگردان سینما اشاره کرد: سینما در اختیار یک گروه خاص است که روی اکران فیلم‌ها تاثیر می‌گذارند و تنها فیلم‌هایی به اکران عمومی می‌رسند که از جنس همین ساز و کار باشند.

وی با اشاره به اینکه در پروژه «آرش کمانگیر» از بازیگرانی جوان استفاده کرده است، توضیح داد: در این پروژه از بازیگران شناخته شده استفاده نکرده‌ایم کمااینکه در فیلم‌هایی که تا امروز ساخته‌ام هم از بازیگران حرفه‌ای و مطرح استفاده نکرده بودم.

کارگردان فیلم «قبیله من» در پایان گفت: ما بازیگران بسیار خوب و بااستعدادی در تئاتر داریم که هیچ‌گاه به آنها توجه نمی‌شود، در حالی که تعدادی بازیگر محدود با دستمزدهای میلیاردی در سینما فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.