دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

سایت سینماتیکت اعلام کرد؛

درآمد جشنواره فیلم کوتاه تهران از بلیت فروشی

سایت سینما تیکت

سینماپرس: از مجموع بلیت‌های صادر شده توسط سایت سینماتیکت برای سانس‌های نمایش سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، 9440 بلیت توسط علاقه‌مندان خریداری شد.

به‌ گزارش سینماپرس، امسال و در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، برای رفع یکی از مشکلات هرساله جشنواره یعنی ازدحام تماشاگران و بی‌نظمی‌های غیر قابل پیش‌بینی، سامانه فروش بلیت فیلم‌های جشنواره توسط سایت سینماتیکت راه‌اندازی شد. این طرح با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد تا جایی که در نخستین روز پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره سی‌وششم برای عموم علاقه‌مندان (چهارشنبه ۱۵ آبان‌ماه)، کلیه باکس‌های نمایش آثار بخش داستانی (۶۷ اثر داستانی در ۳۶ باکس برای نمایش در ۶ روز) تا ساعت ۲۰ توسط علاقه‌مندان خریداری شد. بر این اساس ۴ سانس فوق‌العاده به باکس‌های نمایش افزوده شد که ظرفیت این سانس‌ها نیز بلافاصله پر شد.

بر پایه این گزارش، از مجموع بلیت‌های صادر شده توسط سایت سینماتیکت در نهایت ۹۴۴۰ بلیت به‌ارزش ۴۷۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال به‌فروش رسید؛ گفتنی‌است بلیت فروشی آنلاین از روز ۱۴ آبان‌ماه آغاز شد و روز اول مختص فیلم‌سازان بود که با کد­هایی که در اختیار داشتند، می­توانستند در هرسانس دو بلیت رایگان تهیه کنند.

سی ­و­ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه در پردیس سینماگالری ملت برگزار شد.    

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.