سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

با حکم دبیر جشنواره؛

مدیر روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی منصوب شد

مصطفی محمودی

سینماپرس: بهزاد صدیقی در حکمی مصطفی محمودی فرهنگی را برای دومین سال متوالی به عنوان مدیر روابط عمومی این رخداد فرهنگی هنری منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، بهزاد صدیقی دبیر دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی، در حکمی مصطفی محمودی، منتقد و روزنامه نگار سینما و تئاتر و مدرس دانشگاه در حوزه ارتباطات، روابط عمومی و امور فرهنگی را برای دومین سال متوالی به عنوان مدیر روابط عمومی این رخداد فرهنگی هنری منصوب کرد.

 متن حکم انتصاب مصطفی محمودی به این شرح است:
به نام خداوند قلم و زیبایی
فرهیخته‌ گرامی
جناب آقای مصطفی محمودی

با توجه به تجربیات و فعالیت‌های ارزنده‌ جناب‌عالی در عرصه روابط عمومی و رسانه‌ای و نظر به تجربه موفقیت آمیز دوره نخست جشنواره تئاتر اکبر رادی، بدین وسیله جناب عالی به عنوان مدیر روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی منصوب می‌شوید. امید می‌رود با توجه به حضور و خدمات ارزشمندتان در این عرصه، همه تجربیات و توانایی‌های خود را همچون دوره‌ نخست برای هر چه بهتر برگزارشدن دومین جشنواره‌ تئاتر اکبر رادی به کار گرفته تا شاهد جشنواره‌ای تأثیرگذار، پویا، شایسته و پر رونق باشیم. از جناب عالی و همکارانتان خواهان آنم تا با انجام فعالیت‌های این بخش و اطلاع رسانی از این رویداد ملی فرهنگی که شامل تهیه و تولید اخبار و گزارش‌های خبری و مستندسازی از رویدادها و بخش‌های متعدد جشنواره، ارتباط موثر با رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری، نظارت بر محتوای انتشار اخبار و رویدادهای جشنواره است و نیز بتوانید با ایجاد تعامل و ارتباطات مؤثر با نهادهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به منظور حمایت بیشتر از این رخداد ملی هنری، دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی را به تمام مخاطبان، هنرمندان و مدیران فرهنگی و اجتماعی به نحو احسن معرفی و اطلاع رسانی کنید. قدردان پذیرش مسئولیت شما در این رویداد ملی فرهنگی هستم. برای جناب عالی آرزوی سربلندی و پیروزی دارم.

بهزاد صدیقی
دبیر دومین جشنواره‌ی تئاتر اکبر رادی

گفتنی است دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی از ۲۵ دی ماه به مدت چهار روز با دبیری بهزاد صدیقی و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی، شورای اسلامی شهر تهران، فرهنگسرای سرو و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو (رادیو نمایش) در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.