جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

قاسم‌زاده اصل:

«تاریکی شب، روشنایی روز» قربانی محافظه‌کاری شد

حجت قاسم‌زاده اصل

سینماپرس: کارگردان سریال‌های تلویزیونی گفت: این روزها در فکر کارگردانی یکی از فیلم‌نامه‌هایم در شبکه نمایش خانگی هستم و هر چه جلوتر می‌روم به این نتیجه می‌رسم که مخاطب در آینده نزدیک به سمت شبکه نمایش خانگی خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، «حجت قاسم‌زاده اصل» کارگردان سریال‌های تلویزیونی، درباره ساخت فیلم جدید خود به فارس گفت: به تازگی نگارش فیلم‌نامه فیلم سینمایی «نیش» به تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد را به پایان رساندم.

وی که کارگردانی این فیلم را به عهده دارد، ادامه داد: قصه این فیلم معمایی و به روز است و شبیه به سریال‌های تلویزیونی‌ام نیست بلکه شبیه به چند تله فیلمی است که سالها پیش برای تلویزیون کارگردانی کردم و این روزها در حال جذب مشارکت برای تولید فیلم هستیم.

قاسم زاده اصل درباره همکاری خود با تلویزیون نیز گفت: برای پخش آخرین سریالم «تاریکی شب، روشنایی روز» خیلی اذیت شدم و نزدیک به ۱۶۰ دقیقه از سریال را حذف کردند که ضربه بدی به کلیت سریال وارد کرد. در این سریال حرف جدیدی از خودم نزده بودم و همه برگرفته از منابع تاریخی و مستند بود، اما این سریال قربانی محافظه کاری شد.

وی ادامه داد: سریال دیگری با نام «گذشته رها نمی‌کند» را برای تلویزیون دارم اما به دلیل حجم بالای بازیگران با تولیدش موافقت نشد.

کارگردان سریال «یادآوری» همچنین بیان داشت: این روزها در فکر کارگردانی یکی از فیلم‌نامه‌هایم در شبکه نمایش خانگی هستم و هر چه جلوتر می‌روم به این نتیجه می‌رسم که مخاطب در آینده نزدیک به سمت شبکه نمایش خانگی خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.