یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳

جدول پخش شبکه نسیم زمستانی شد

شبکه نسیم*

سینماپرس: شبکه نسیم جدول پخش خود را تغییر داد تا خانواده ها در فصل زمستان فرصت دورهمی بیشتری داشته باشند.

به گزارش سینماپرس، با هدف گرمی بخشیدن به سنت دیرینه مردم ایران زمین در شب نشینی های زمستانی، شبکه نسیم جدول پخش خود را تغییر می دهد و بینندگان می توانند، از ساعت ۱۹ بیننده برنامه های مورد علاقه خود باشند.

براساس ارزیابی ها و نظرسنجی ها شب های بلند نیمه دوم سال، زمانی مناسب برای دورهمی خانواده هاست و مدیریت جدول پخشِ شبکه به بینندگان، این امکان را می دهد تا در کنار خانواده برنامه های سرگرم کننده را دنبال کنند.

بدین ترتیب «کتاب باز» شنبه تا چهارشنبه از ساعت۱۹ پخش خواهد شد و در ادامه برنامه جذاب «چهل تیکه»، شنبه تا پنجشنبه از ساعت٢٠:٣٠ مهمان نگاه بینندگان خواهد بود.

علاقمندان به برنامه هیجان انگیز «دست فرمون»، می توانند از شنبه تا سه شنبه، از ساعت٢٢ با این برنامه همراه و چهارشنبه تا جمعه را میهمان «دورهمی» شبکه نسیم باشند.

«نسیم آوا» پنجشنبه و مسابقه «خانه ما» جمعه ها ساعت١٩، آخر هفته متفاوت شبکه نشاط و سرگرمی را رقم خواهند زد. بر این اساس «کاف گاف» و «نسیم دانش» ساعت١٨:٣٠ و «ویتامین خ» ساعت٢٣:٣٠ روی آنتن خواهند رفت.

گفتنی است پیش از این شبکه نسیم با تولید برنامه های سرگرم کننده مانند «دورهمی» و «خندوانه» و پخش منظم در بهترین تایم تلویزیونی (ساعت ۲۳) این ساعت را برای پخش آنها در نظر داشت و اینک، این تغییرات جدول پخش باتوجه به فرهنگ و سبک زندگی مردم ایران گرفته شده است و به بینندگان شبکه نسیم این امکان را می دهد تا ساعات بیشتری را در کنار خانواده سپری کرده و فضایی مناسب تر برای کودکان خود در روزهای سال تحصیلی فراهم کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.