یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰

کوین هارت؛

کمدین معروف هالیوودی سوژه یک مستند شد

کوین هارت

سینماپرس: کمدین شناخته شده در حالی سوژه یک فیلم مستند ۶ قسمتی شد که به مرور اشتباهات گذشته‌اش پرداخته است.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، مستند «کوین هارت: به این هم گند نزن» یک مستند ۶ قسمتی است که در نتفلیکس پخش شده است.

کوین هارت کمدین سرشناسی که با رد کردن مجری‌گری اسکار سال پیش مدت زیادی سوژه خبرها شده بود، در این مستند درباره همه چیز از جمله اشتباهاتی که منجر به رد کردن میزبانی اسکار شد، صحبت کرد.

وی درباره عواقب این اشتباه و نیز دیگر اشتباه‌هایی که در گذشته مرتکب شده مانند خیانت به همسرش صحبت کرد.

این مستند که جمعه به صورت آنلاین منتشر شد اعتراف‌های هارت را درباره لحظات مناقشه‌برانگیز و جنجالی زندگی و زندگی کاری‌اش تصویر کرده است.

در این مستند نشان داده می‌شود که پس از رو شدن توییت‌های قدیمی هارت درباره همجنس‌گرایان چه بلوایی به پا شد و وی چگونه با ادا کردن جملات نادرست به همه این آتش‌ها دامن زد و در نهایت میزبانی اسکار را از دست داد. همه این‌ها در حالی بود که تیم وی سعی داشت به او نشان دهد که رویکردی نادرست در برابر این مناقشه در پیش گرفته و با استفاده از کلمات نادرست دارد اوضاع را بدتر می‌کند.

در این فیلم نشان داده می‌شود که مسئول روابط عمومی هارت در حال بحث با یکی از اعضای تیمش است و می‌گوید: باید بفهمی که چطور باید متوقف شوی و شروع کنی به فکر کردن. او کسی نیست که به محبوب نبودن عادت داشته باشد پس لازم دارد تا یک قرص تواضع بخورد.

با وجود اینکه این کمدین در اوضاع بدی گیر کرده بود اما اعضای تیم او متوجه بودند که دارد چه اتفاقی روی می‌دهد، برای همین مسئول روابط عمومی وی در ادامه می‌گوید: لازم است او الان ساکت شود و سرش را چند هفته پایین بیندازد... د. باید بفهمد که ۵۰ – ۶۰ نفر دارند از کار کردن با او نان درمی‌آورند و وقتی او خراب می‌کند همه خراب می‌شوند. این خیلی جدی است.

در این مستند روشن می‌شود که ۹ روز پس از کنار رفتن هارت از میزبانی اسکار، او یک جلسه اضطراری با تیمش تشکیل دارد و در آنجا تاکید کرد که نمی‌خواهد به بحث‌ها دامن بزند و یادآوری کرد که: نمی‌خواهم عقب برگردم. می‌خواهم بروم جلو.

با وجود حضور در برنامه «شوی الن دی‌جنرس» برای آرام کردن اوضاع، هارت در چشم مردم وضع را با نظراتی که ارائه کرد، خراب‌تر کرد. او گفت: چیزی که فکر می‌کردم خیلی زود حل می شود به یک مشکل خیلی بزرگ بدل شد.

وی افزود: همه به من می‌گویند که بد عمل کردم … آشپزهای زیادی در این آشپزخانه هستند اما تنها یک نفر در آب داغ گیر افتاده است.

خود وی در این باره بعداً گفت: به جای کاری که قرار بود انجام بدهم، کاملاً بر عکس حرف زدم.

در واقع توییت‌های وی درباره ترسش از همجنس‌گرایان کار دستش داده بود و او با گفتن اینکه «من دیگر آن طور نیستم» دقیقاً وضع را بدتر کرد. وی در این باره گفت: شانسم را برای اینکه بگویم با هیچ نوع خشونتی در این باره موافق نیستم از دست دادم و به جایش گفتم قبلاً این نظر را داشتم.

وی در برابر دوستانش تأیید می‌کند که این فرصت را از دست داد. او می‌گوید: من که سوپر من نیستم. آدم شکست می‌خورد. همه چیز را نمی‌دانی و راه تو همیشه راه درستی نیست...

به جز مساله اسکار و حرف‌های هارت، لحظه‌های بحث برانگیز دیگری در این مستند از زندگی این کمدین نشان داده می‌شود. از جمله هارت از لحظه ویرانگر دیگری در زندگی‌اش یاد می‌کند و آن زمانی است که مردی تلاش می‌کند تا بدون اطلاع این بازیگر از رابطه او با زنی دیگر فیلم بگیرد و او یکی از دوستان نزدیک هارت بود که می‌خواست به این ترتیب از وی اخاذی کند.

هارت با اشاره به همه این رفتارها از همسرش عذرخواهی می‌کند و اشک می‌ریزد و به نزدیکانش اطمینان می‌دهد که دیگر چهره جدیدی به گروه آنها اضافه نمی‌شود و او اکنون قدرت مشاهده بیشتری به دست آورده و اشتباهاتش را تکرار نمی‌کند.

کریس راک، ساموئل ال. جکسون، جیمی فالون، چادویک بوزمن و ادریس البا از چهره‌های شاخصی هستند که در این مستند جلوی دوربین ظاهر شده‌اند و درباره هارت صحبت کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.