دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

چهارشنبه ۱۱ دی؛

حوزه هنری میزبان افتتاحیه دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار

جشنواره مردمی فیلم عمار

سینماپرس: آیین افتتاحیه دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار چهارشنبه پیش‌رو در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار و از روز بعد نمایش فیلم‌های این جشنواره آغاز می‌شود.

به گزارش سینماپرس، بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، در این مراسم از برگزیدگان بخش‌های نماهنگ، برنامه تلویزیونی، پویانمایی، فیلم ما، نقد، مقالات و پژوهش‌های سینمایی و فیلمنامه» تقدیر می‌شود. تجلیل از عوامل و دست اندرکاران سریال گاندو نیز بخشی از برنامه افتتاحیه عمار است. این رویداد سینمایی، روز چهارشنبه ۱۱ دی از ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود و دبیرخانه جشنواره از عموم مردم برای حضور در این مراسم دعوت می‌کند.

اکران‌های مرکزی دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار از ۱۲ تا۱۹ دی در سینما فلسطین برگزار می‌شود و علاقه مندان در شهرهای مختلف کشور نیز می‌توانند با ارسال عبارت «ثبت نام» به ۳۰۰۰۴۵۵۰ و یا مراجعه به سایت Ekran.ammarfilm.ir جهت ثبت‌نام و اکران فیلم‌های این جشنواره در شهر و روستای خود اقدام کنند.

جشنواره فیلم عمار کار خود را در سال ۸۹، با نمایش ۹ فیلم آغاز کرد و این جشنواره در گام دهم در چهار بخش رقابت اصلی جشنواره، جشنواره علوم انسانی عمار، فیلم ما و فراخوان های مردمی میزبان آثار رسیده بوده است. دو هزار و  ۶۸۳ اثر برای شرکت در این جشنواره طی سال جاری به دبیرخانه رسیده که از این تعداد ۶۰۰ مستند، ‌۴۰۱ اثر فیلمنامه و بخشی نیز به داستان اختصاص داشته و نسبت به سال قبل ۲۵ درصد افزایش را نشان می دهد. همچنین قرار است در مراسم اختتامیه این جشنواره روز بیستم دی‌ماه از محمدرضا سرشار نویسنده تجلیل شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.