سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

در برنامه «پاشو پاشو کوچولو»؛

بازگشت خاله‌سارا به تلویزیون با نام «خانم‌بهار»

برنامه پاشو پاشو کوچولو

سینماپرس: «پاشو پاشو کوچولو» برنامه جدیدی است که چهاردهم دی‌ماه از شبکه پویا پخش می‌شود؛ هرآنچه برای خردسالان لازم و ضروری است، وجود دارد.

به گزارش سینماپرس، امروز رویدادهای مختلفی روی آنتن رادیو و تلویزیون می‌آید که در این بسته خبری مروری بر آن‌ها داریم:

"پاشو پاشو کوچولو" بزودی از شبکه پویا پخش می‌شود

سارا روستاپور مجری برنامه "پاشو پاشو کوچولو" است؛ این برنامه بزودی از شبکه پویا پخش می‌شود، در این برنامه هرآنچه برای خردسالان لازم و ضروری است، وجود دارد.

سه نمایش با تمرکز روی مهارت‌های زندگی، کاردستی، بخش صبحانه، با من بخوان (شعرخوانی)، قصه‌خوانی، ورزش و بازی و گزارش از آیتم‌های این برنامه‌اند که در آیتم صبحانه، به معرفی صبحانه‌های مهم و مفید برای بچه‌ها می‌پردازیم.

این برنامه در ۲۰۰ قسمت به تهیه کنندگی یوسف سرشار و کارگردانی مهدی نیک‌روش برای شبکه پویا تهیه و تولید شده است.

نیک‌روش کارگردان این برنامه تلویزیونی به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: خاله سارا (سارا روستاپور) با نام "خانم بهار" مجری این برنامه است و از چهاردهم دی‌ماه ۵ روز در هفته روی آنتن خواهیم بود.  

وی با اشاره به اینکه مخاطب "پاشو پاشو کوچولو" زیر هفت ساله‌ها هستند، تأکید کرد: هدف این برنامه آموزشی و تربیتی است، البته که تربیت در وهله اول قرار دارد. موضوعات‌مان اخلاقی و تربیتی است و آموزه‌های مختلفی را برای خردسالان درنظر گرفته‌ایم که جامعه هدف ما زیر ۷ ساله‌ها هستند.  

نیک‌روش افزود: دو عروسک در برنامه ما هستند که نام‌شان "نانا" و "پوپو" است؛ هر روز بچه‌ها به خانه‌بازی ما می‌آیند؛ ورزش و بازی می‌کنند؛ کاردستی درست می‌کنند و شعر می‌خوانند. این برنامه از ساعت ۱۰ صبح روزهای شنبه تا چهارشنبه به مدت ۷۵ دقیقه روی آنتن خواهد رفت.  

کارگردان برنامه "پاشو پاشو کوچولو" خاطرنشان کرد: علاوه بر آیتم‌های تأمینی و انیمیشن‌های جدید که در برنامه پخش خواهند شد، پلاتوهای نمایشی سارا روستاپور یا همان "خانم بهار" را مخاطب دنبال می‌کند. در کنار این اتفاقات، امیرحسین انصافی در نقش آقای "شما" و محمد حاج بابایی در نقش آقای "اُ" به عنوان بازیگران این برنامه هستند؛ ‌ کاراکتر دیگری هم داریم که ماشاالله کوهستانی بازی می‌کند و پسر همسایه است.

نظرات

  • سما مهدی ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۷:۴۸
    0 0
    با سلام. چطور میشه فیلمهای فرزندانمون رو برای برنامه پاشوپاشو کوچولو بفرستیم که تبلیغ میکنن.
  • ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۱
    0 0
    سلام چطوربچه تو برنامه شرکت کنه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.