جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

با تاکید بر تداوم راه شهدا؛

هیات اسلامی هنرمندان شهادت سردار سرافزار اسلام حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت

حاج قاسم سلیمانی

سینماپرس: هیات اسلامی هنرمندان با صدور بیانیه ای شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
و من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

هیات اسلامی هنرمندان شهادت سردار رشید اسلام و مجاهد خستگی ناپذیر، مطیع و یار و یاور ولایت، حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه شریف، رهبر عزیز انقلاب اسلامی ایران امام خامنه ای، امت جهان اسلام و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت می گوید.
امروز بیش از هر زمان دیگر پرده از چهره ددمنشانه آمریکای جنایتکار برداشته شد و حال آنانی که هنوز در خواب غفلت خود در پی تحقق رویای پوچ سبک زندگی آمریکایی در شرایط ولنگاری فرهنگی هستند، باید به خود آیند!
به یقین آنان که پرورش یافته مکتب اسلام هستند می دانند مسیری که از مجاهدت و شهادت مردان بزرگ خدا در پیش پای انقلاب اسلامی ایران متجلی خواهد شد جز نیل به آرمان های الهی نخواهد بود و در این مسیر شهادت پایان راه نیست بلکه موجبی بر رویش های جدید در مسیر اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم خواهد بود.
هیات اسلامی هنرمندان شهادت مرد مجاهدت و سردار سرافراز ایران اسلامی سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به همه ملت های آزادیخواه جهان و فعالان عرصه مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و با صراحت اعلام می کند همانطور که جنایتکاران این فاجعه باید منتظر دست انتقام الهی باشند، ما هنرمندان ایران اسلامی نیز اجازه نخواهیم داد خون های پاک شهیدان و بزرگ مردان راه خدا در عرصه های فرهنگی و هنری و تحت مدیریت های خودفروخته و جریانات نفوذ پایمال گردد.

نظرات

  • عنایت الله بصیر ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۹
    0 0
    هوالباقی انالله وانا الیه راجعون شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه ژنرال حاج قاسم سلیمانی وجمعی ازمدافعان اسلام رابه خانواده های شهیدان ملت ایران و جهان اسلام تسلیت عرض می کنم ازخداوند منان برایشان بهشت تمنا دارم روحشان شاد ویادشان گرامی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.