شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

دبیر اجرایی جشنواره «عمار» مطرح کرد؛

جشنواره «عمار» زیر سایه یاد «سردار»/ «سینمای ترور» مرور می‌شود

نشست خبری دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار

سینماپرس: دبیر اجرایی دهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» ضمن اشاره به تأثیر انتشار خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بر برنامه‌های اجرایی این رویداد، از طراحی ویژه‌برنامه‌های روزانه به این منظور خبر داد.

به گزارش سینماپرس، امین سردارآبادی دبیر اجرایی دهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط برگزاری این رویداد همزمان با سومین روز اکران آثار گفت: جشنواره دهم عمار از روز پنجشنبه دوازدهم دی‌ماه با اکران آثار در سینما «فلسطین» تهران آغاز شده است و طی این روزها سئانس ۱۰ تا ۱۲ صبح ویژه کودکان و نوجوانان بوده که با استقبال خوبی هم از سوی مخاطبان مواجه شده است.

وی افزود: از صبح روز جمعه و بعد از انتشار خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، تلاش کردیم با طراحی برنامه‌های ویژه‌ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهیم. در همین راستا هم شب گذشته، جمعه ۱۳ دی‌ماه برنامه عادی اکران فیلم‌ها لغو شد و همزمان در سالن‌های سینما فلسطین ویژه‌برنامه شب شعر و رجزخوانی با عنوان «انتقام سخت» را برگزار کردیم. این برنامه هم با استقبال شاعران و علاقمندان همراه شد و گروه‌های هنری مانند گروه‌ها سنج و دمام هیأت اسلامی هنر، ‌در این برنامه به هنرنمایی پرداختند.

دبیر اجرایی جشنواره «عمار» با اشاره به شور و استقبال برنامه شب گذشته افزود: برای باقی روزهای برگزاری جشنواره دهم «عمار» هم در نظر داریم هر روز برنامه ویژه‌ای را متناسب با شهادت سردار سلیمانی در کنداکتور روزانه خود داشته باشیم.

وی افزود: امروز شنبه برنامه سخنرانی استاد حسن عباسی را در همین راستا خواهیم داشت. برنامه‌ای که پیش‌تر هم در جدول ما بود اما به بهانه شرایط جدید، موضوع و محورش را به «سینمای ترور»   تغییر دادیم تا آنچه آمریکا در مقام یک تروریست طی چند دهه اخیر رقم زده است را در این نشست مرور کنیم.

سردارآبادی تأکید کرد: از امروز کلیه اکران‌های اعلام شده برای فیلم‌های جشنواره «عمار» به ‌طور کامل طبق برنامه پیش می‌رود و تلاش می‌کنیم در کنار برنامه اکران فیلم‌ها هر روز ویژه‌برنامه خاصی را مرتبط با شهادت سردار سلیمانی داشته باشیم.

وی درباره ثبت حال و هوای این روزهای «عمار» هم گفت: در شهرستان‌های مختلف اکران‌کننده‌های «عمار» هر یک با ابتکار خود برنامه‌های متنوعی را برای بزرگداشت مقام شهید سلیمانی تدارک دیده‌اند که در قالب عکس و بریده فیلم با موضوع انتقام سخت بخش‌هایی از آن ثبت و برای ما هم ارسال شده است. گزارش تجمیعی این اقدامات و برنامه‌ها در آینده منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.