سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

کوردلی شبه رسانه‌های ضد ایرانی در بازتاب تشییع شهدای مقاومت؛

وقتی شبکه وهابیِ مروج همجنسگرایی مدافع آمریکا می شود

شبکه من وتو

سینماپرس: شبه رسانه‌های ضد ایرانی فارسی‌زبان، اقیانوس حضور مردم ایران و عراق در بدرقه پیکرهای پاک شهید سردار قاسم سلیمانی، شهید ابومهندس و یارانشان را ندیدند.

به گزارش سینماپرس، تلویزیون وهابی ایران اینترنشنال که تجزیه ایران را دنبال می‌کند، دیروز به پخش انواع و اقسام مستندها پرداخت و در سایت خود کوچک‌ترین اشاره‌ای به حماسه تاریخی مردم ایران و عراق در بدرقه شهیدان جنایت آمریکا نکرد.

رادیو زمانه ارگان سرویس جاسوسی هلند نیز به سهم خود اقیانوس مردم را سانسور کرد. العربیه وهابی-عبری هم که در نقش وکیل‌ مدافع منافقین کوردل و گروهک‌های تکفیری ظاهر می‌شود، نتوانست حضور حماسی مردم را تحمل کند و بازتاب دهد. تلویزیون بهایی-سلطنت‌طلب «من و تو» نیز مثل همیشه عناد خود با مردم ایران را نشان داد و در حالی که تجمع ده نفره منافقین را در یک گوشه شهری کوچک در اروپا پوشش گسترده می‌دهد، مردم ایران را در بدرقه از سردار سلیمانی و یارانش هدف سانسور خبری قرار داد! این تلویزیون مروج همجنسگرایی که بودجه خود را از موساد و سرویس اطلاعاتی انگلیس دریافت می‌کند، همراه با شبه رسانه‌های ضد ایرانی دیگر، همه تلاش خود را می‌کند تا جنایت آمریکا را توجیه نماید!

*کیهان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.