چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹

برگزاری جلسه شورای مدیران سازمان سینمایی با موضوع شهید قاسم‌سلیمانی

آرم سازمان سینمایی

سینماپرس: جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی با حضور «حبیب احمدزاده» و با موضوع سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، پیش از آغاز این جلسه مستند «مَکی مردی از اربعین» به کارگردانی حبیب احمدزاده از جشنواره فیلم‌های دانش‌آموزی به نمایش درآمد که در بخش‌هایی از آن سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی نیز حضور داشت. بعد از نمایش فیلم، «حبیب احمدزاده» با حضور در جلسه شورای معاونان سازمان سینمایی درباره این شهید بزرگوار سخنانی را مطرح کرد.

در ادامه جلسه، اقدام دبیر جشنواره فیلم فجر در اعلام اعطای تندیس شهید سلیمانی به بهترین فیلم با مضمون جهاد و مقاومت در اولین ساعات پس از اعلام خبر شهادت او توسط تروریست‌های آمریکایی، مورد تحسین قرار گرفت و ضمن تأکید بر نقش موثر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در وفاق ملی و تأمین امنیت مرزهای کشور، مقرر شد تا این رویکرد، به عنوان محور اصلی استراتژی سازمان سینمایی در تولیدات سینمایی کشور، خصوصا در خصوص موسسات و حمایت‌هایشان قرار بگیرد.

در این جلسه، همچنین بر لزوم ثبت زندگی و وداع باشکوه این سردار ملی در گونه‌های مختلف تصویری تأکید شد و «محمد حمیدی‌مقدم» مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و «سیدصادق موسوی» مدیرعامل انجمن سینمای جوانان، گزارشی از اقدامات انجام شده برای ثبت وداع با شکوه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.