شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

محمدعلی کشاورز مطرح کرد؛

فیلمنامه خوب و کارگردان حرفه‌ای باشد باز هم بازی می‌کنم

محمد علی کشاورز هنرمند سینما وتلویزیون

سینماپرس: محمدعلی کشاورز ضمن اشاره به جای خالی طیفی از نیروهای حرفه‌ای دهه‌های ۶۰ و ۷۰ در تلویزیون، تاکید کرد هنوز هم اگر فیلمنامه خوبی به او پیشنهاد شود، حاضر به ایفای نقش مقابل دوربین است.

به گزارش سینماپرس، محمدعلی کشاورز درباره اینکه سال‌هاست سریال‌های تلویزیونی را دنبال نمی‌کند، سخن گفت و درباره خاطراتش از سریال‌های فاخر تلویزیون در دهه ۶۰ و ۷۰ به مهر بیان کرد: الان دیگر آن نویسنده‌ها و کارگردانان حرفه‌ای که در آن زمان در تلویزیون بودند، کمتر هستند، در حالی که این افراد باید در تلویزیون حضور داشته باشند و کار کنند.

وی اضافه کرد: این روزها چندان تلویزیون نمی‌بینم چون تلویزیون کمتر سریال‌ها و برنامه‌های جذاب دارد.

کشاورز با اشاره به اینکه چقدر توانسته تکرار سریال‌های قدیمی خودش را در سال‌های اخیر از تلویزیون دنبال کند، هم گفت: خیلی نتوانسته‌ام این سریال‌ها را ببینم. خودم هم نسخه خیلی از آن‌ها را ندارم. هرچند که تماشای برخی از آن‌ها تجدید خاطره است.

کشاورز درباره برخی از این سریال‌های قدیمی مثل «سربداران»، «هزاردستان»، «پدرسالار» و… گفت: از دیدن دوباره این سریال‌ها، هم خوشحال می‌شوم و هم یک نکته دارد و آن اینکه خودت متوجه می‌شوی دیگر سنی از عمرت گذشته است.

این هنرمند پیشکسوت و مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران درباره اینکه چقدر در صورت بودن فیلمنامه خوب در تلویزیون دوست دارد به ایفای نقش بپردازد، عنوان کرد: باید ابتدا فیلمنامه را خواند و دید بازیگران چه کسانی هستند اگر فیلمنامه خوب باشد و کارگردان حرفه‌ای باشد حتماً بازی می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.