یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار قاسم سلیمانی؛

مستند «نخ تسبیح قطره‌ها» روی آنتن شبکه قرآن

شبکه قرآن سیما

سینماپرس: تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیون به تهیه و تولید مستندی اشاره کرد که به جلسات شعرخوانی شعرا در محضر مقام معظم رهبری می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، محمد قاسمیان تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیون از پخش مستند "نخ تسبیح قطره‌ها" به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد. او با تأکید به ظرفیت‌های هنری و فکری جوانان مستندساز گفت: حوادث روزهای اخیر و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه اتفاقات کوچکی نیستند و تمام رسانه‌های دیداری و شنیداری از جمله سینما، تئاتر، رادیو و تلویزیون باید از ظرفیت رسانه‌ای خود برای نمایش این اتفاقات بهره بگیرند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی مستندهای فاخر و ارزشمندی در جهت نشان دادن رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان این مرز و بوم مقدس تولید و پخش شد که اکنون و در این شرایط حساس زمانی که مقاومت وارد عرصه جدیدی از تاریخ خود شده باید از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای نمایش اقتدار امروز استفاده کرد.

قاسمیان با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: باید مستندها و فیلم‌هایی ساخته شوند که نه تنها تلاش‌ها و فداکاری‌های این سردار بزرگ میهن را به تصویر بکشد بلکه تصویری روشن از زندگی ساده و بی‌آلایش آن بزرگوار ارائه دهند و این خود مستلزم اعتماد مسئولین کشوری و لشکری به جوانان هنرمند و فعال در حوزه‌های رسانه‌ای است. البته که رهبری همیشه بر موضوع آتش به اختیار تأکید کرده‌اند و ما جوانان نیز مسئولیت سنگینی در این امر خواهیم داشت.

وی در پایان با اشاره به تهیه و تولید مستند "نخ تسبیح قطره‌ها" که به جلسات شعرخوانی شعرا در محضر مقام معظم رهبری می‌پردازد، گفت: امسال و در ایام فاطمیه که با شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی مقارن شده است، قسمت‌های ویژه‌ای از این مستند تلویزیونی از روز یکشنبه تا پنجشنبه قبل از نماز ظهر و عصر (۱۱:۱۰) از شبکه قرآن و معارف سیما به روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.