دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به کارگردانی امیر امیری؛

ترورهای دهه شصت به روایت «مجلس قتل رییس جمهور»

تئاتر

سینماپرس: نمایش «مجلس قتل رییس جمهور» به نویسندگی و کارگردانی امیر امیری از ۲۳ دی ماه اجرایش را در خانه نمایش مهرگان آغاز می‌کند.

به گزارش سینماپرس، «امیر امیری»، کارگردان نمایش «مجلس قتل رییس جمهور» که نمایشش از فردا، ۲۳ دی ماه در خانه نمایش مهرگان آغاز می‌شود، در گفت‌وگو با فارس گفت: این نمایش را ما پیش‌تر در تماشاخانه سرو اجرا خوانی کردیم و حال این کار به اجرای عموم رسیده است.

وی با اشاره به محتوای نمایش گفت:‌ این کار به موضوع ترورهای دهه شصت می‌پردازد. من ابتدا می‌خواستم کاری درباره مسعود کشمیری و بمب گذاری ریاست جمهوری کار کنم، چند مرتبه متن هم نوشتم اما از آن راضی نبودم، یک فیلم سینمایی هم دراین رابطه دیدم همین مرا تشویق به این موضوع کرد.

وی در ادامه افزود:‌ مجلس قتل رئیس جمهور روایتی است از مکافات نفاق و دوروئی، مکافات همیشه مرگ نیست، گاهی نفرینی است که تا پایان جهان مانند بختک بر تن و روح جنایتکاران مسلط می‌شود.  کامبیز نیک آمیز کارگردان و بازیگر موفق تئاتر در نمایش مجلس قتل رئیس جمهور بازی می‌کند.  

امیری در ادامه گفت:‌ کامبیز نیک آمیز، آرزو اولیائی، مهشاد بهبودی، محدثه بهمنی، مینا ترکمن، فریاد جودی، محمد مهدی حاجی علی، مهدی خاوری، پوریا فرجی، حمید فردین، مریم قریشی، نازنین زینب نصیری بازیگران این نمایش هستند.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی امیر امیری ٢٣ دی ماه تا ٨ بهمن ساعت ١٧:٣٠ در خانه نمایش مهرگان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش فارس، از دیگر عوامل این اثر کامبیز نیک آمیز مشاور هنری، آرزو اولیائی و الناز اسکندری دستیاران کارگردان، سهیل محمدی باغشاهی مدیر تولید، محمدمهدی حاجی علی مدیر اجرایی، سیامک خانقلی انتخاب موسیقی  و اتاق فرمان، علی باقری طراح گریم و لباس، علی باقری و شایان بابایی طراح صحنه، مینا قانع طراح پوستر و بروشور، مینا قانع، آریا آزاد پرتو و مریم اصلانی عکاسان و نگار امیری مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.