دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

آب چنان سربالا می‌رود که عطشانی هم ابوعطاء می‌خواند!

واقعا خوشحالم و خداروشکر که اسکار نگرفتم تا الان!

علی عطشانی

سینماپرس: علی عطشانی سلطانِ ساخت آثار چیپ و بی‌مغز که فیلم جدیدش از سوی هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر رد شده و حتی لایق بخش رزرو هم دانسته نشده بود، با ژستی اپوزیسیون از هیات انتخابِ جشنواره‌ی فجر که فیلم‌اش را رد کرده‌اند تشکر کرد!

به گزارش سینماپرس، علی عطشانی که سلطانِ ساخت آثار چیپ و بی‌مغز است، نسخه‌ای از فیلم جدید خود را به جشنواره‌ی فیلم فجر داده بود. هیات انتخاب جشنواره فیلم او را رد کردند و لایق حضور در بخش مسابقه که هیچ، حتی لایق بخش رزرو هم ندانستند. حالا عطشانی که فیلم‌اش رد شده، در حرکتی خنده‌دار و کودکانه برای آنکه خود را به مسعود کیمیایی بچسباند و برای چند لایک و فالوئر و برای گرفتن ژستِ اپوزوسیون و معترض، در استوری اینستاگرام خود نوشت:

«خدایا شکرت! که با درایت اعضای هیئت انتخاب جشنواره‌ی فجر انقلاب اسلامی، فیلم "سلفی با دموکراسی" به بهانه‌ی ناقص بودن یا هر بهانه‌ی دیگر دیده نشده یا شده و کنار گذاشته شده وگرنه در این شرایط کشور و مردم...»

اما باید به ایشان گفت آقای عطشانی! این پست را شما باید زمانی می‌نوشتی که فیلم‌ات را به جشنواره نمیدادی! یا می‌دادی و تایید می‌شد و به بخش مسابقه می‌رفت، سپس انصراف می‌دادی و این متن را منتشر می‌کردی. نه اینکه فیلمت را بدهی، تحویل گرفته نشوی، فیلمت هم رد شود، بعد بگویی: «خوب شد رد شدم! در این شرایطِ کشور و مردم...!»

عزیزجان۹ چرا فکر می‌کنی آی‌کیوی مردم همچون خودت زیر خطِ فقر است؟

*کانال تلگرامی کات

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.