سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

تهیه کننده برنامه مطرح کرد؛

حذف برخی شرکت کنندهای «میدون» در مرحله مصاحبه

برنامه میدون

سینماپرس: محمدحسین هاشمی گلپایگانی تهیه کننده مسابقه «میدون» از تلاش برای جذابیت بخشی به این مسابقه با ارائه نمایشی توسط شرکت کننده ها سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی تهیه کننده مسابقه «میدون» درباره این مسابقه و روند حضور شرکت کننده ها در آن به مهر گفت: ابتدا یک مصاحبه کلی از شرکت کننده ها گرفته می شود که برخی از افراد در همان مرحله اول حذف می شوند.

وی ادامه داد: سپس مصاحبه دوم برگزار می شود که دقیق تر است و یک راستی آزمایی برای طرح شرکت کننده هاست. همچنین مصاحبه سوم برای بررسی عمقی طرح هاست که به صورت حضوری انجام می شود و داوران بررسی می کنند که آیا طرح های ارائه شده قابلیت اجرایی شدن و بودن در برنامه را دارد یا خیر.

هاشمی درباره ارائه نمایشی شرکت کننده ها در «میدون» اظهار کرد: ما از ابتدا یک مساله جدی نسبت به این مسابقه داشتیم که چطور یک برنامه خشک و جدی اقتصادی را به یک برنامه عمومی و جذاب برای مردم تبدیل کنیم و برای همین از ابزارهای نمایشی استفاده می کنیم چرا که یک برنامه هر چقدر هم تخصصی و حرفه ای باشد اما وقتی مردم آن را نبینند فایده نخواهد داشت.

تهیه کننده این مسابقه استعدادیابی کسب و کار درباره اینکه مسابقات مشابه در کشورهای خارجی مخاطب بیشتری دارند، اظهار کرد: بعید می دانم اینطور باشد اما از طرف دیگر وقتی برنامه ای چند فصل از آن پخش شده است خیلی متفاوت است با برنامه ای که هنوز فصل اول آن در حال پخش است. اکثر کارشناسان اقتصادی می گویند اصلا فکر نمی کرده اند که «میدون» این قدر دیده شود و از چنین مخاطب بالایی برخوردار باشد.

هاشمی در ادامه درباره چالش های تولید این مسابقه اظهار کرد: یک چالش جدی برنامه این است که از کسی که تخصصی اقتصادی دارد و در کسب و کارش فعالیت دارد، می خواهیم کارش را به صورت نمایشی ارائه دهد و جذاب باشد، باید تلاشمان را بکنیم تا این جذابیت از بین نرود.

وی در پایان با اشاره به شرکت کنندگان برای حضور در برنامه و ارائه طرح های اقتصادی اعلام کرد که تاکنون  بیش از سه هزار نفر درخواست حضور در برنامه را دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.