سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

روی آنتن شبکه پنج سیما؛

نماینده و مجلس تراز به روایت«انتخاب یازدهم»

آرم شبکه پنج سیما-شبکه تهران

سینماپرس: برنامه «انتخاب یازدهم» با موضوع بررسی دقیق عملکرد و اختیارات مجلس شورای اسلامی از شبکه پنج سیما هر پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا صباحی تهیه کننده برنامه «انتخاب یازدهم» که از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود، گفت: این برنامه که به بهانه نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم تهیه ‌شده است و موضوعات متنوعی از شاخص‌های یک نماینده و مجلس تراز تا بررسی تاریخی ادوار مختلف مجلس را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: موضوعاتی که در مجلس آینده نیاز به بررسی خواهد داشت، همچون مسائل اقتصادی (ارزش پول ملی یا ساختار بودجه‌ریزی کشور)، حوزه خانواده (بحث جمعیت)، آموزش و پرورش، محیط زیست، آموزش عالی، ورزش و... در این برنامه مورد کنکاش قرار می‌گیرد.

صباحی اضافه کرد: از بخش‌های این برنامه ترکیبی می‌توان به گفتگو، گزارش مردمی، مستند کوتاه، اینفوموشن و ... اشاره کرد.

«انتخاب یازدهم» به تهیه‌کنندگی محمدرضا صباحی، کارگردانی علی ساعدی، سردبیری محدحسین آرام و اجرای محمدرضا محمدی هر پنجشنبه از شبکه پنج سیما پخش می شود و با نزدیک شدن به زمان انتخابات، تعداد پخش این برنامه در طول هفته بیشتر خواهد شد.

برنامه «انتخاب یازدهم» با موضوع بررسی دقیق عملکرد و اختیارات مجلس شورای اسلامی از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد برنامه ای جدید از گروه سیاسی شبکه پنج سیما است که در ۳۰ قسمت ۱۰دقیقه ای هر پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.