چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

دروغگویی به سبک خانه سینما/ وقتی بدون اطلاع روسای صنوف سینمایی از طرف همه بیانیه سیاسی داده می شود!

آرم خانه سینما

سینماپرس: بی اطلاعی برخی روسای صنوف سینمایی از بیانیه اعتراضی خانه سینما به صدا و سیما موجب شد تا اعضاء درخواست تشکیل جلسه ای اضطراری کنند.

به گزارش سینماپرس، خانه سینما روز گذشته ۲۴ دی ماه بیانیه‌ای را با موضوع تحریم صدا و سیما منتشر کرد که در آن اشاره شده این نامه به درخواست روسای صنوف و جمع کثیری از اعضای خود بوده است.

با گذشت یک روز از انتشار این بیانیه و پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه اعلام کرد که تعدادی از صنوف در جریان این بیانیه نبودند و از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کردند.

این جریان به جایی رسید که روسای صنوف در گروه مجازی خود که فقط روسای صنوف حضور دارند، اعتراضشان را علنی کردند و تنها پاسخ این اعتراض‌ها حذف شدن گروه مجازی بود.

طبق شنیده‌ها این بحث‌ها و گفت‌وگوها به حدی رسیده که روسای صنوف درخواست جلسه‌ای اضطراری کرده‌اند تا روز شنبه ۲۸ دی ماه با حضور هیات مدیره خانه سینما برای مسائل پیش آمده این بیانیه و در جریان نبودن برخی از آن‌ها، برگزار شود.

نظرات

  • ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۴
    0 0
    رییس خانه دروغگوی سینما کیه؟؟؟؟
  • الهه ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۵
    0 0
    جالبه بعنوان یکی از اعضا خانه سینما که 24ساله عضو هستم روحمون هم خبر نداشت که اینا بیانیه دادن لطفا از طرف خودتون پیام بدید دعواهای شخصیتون رو به همه تعمیم ندید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.