جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

هنرمندانی که خلاف نظام فعالیت کنند از کلیه حمایت ها محروم خواهند شد

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در مراسم بزرگداشت نادر طالب زاده

سینماپرس: حجت‌الاسلام نصراله پژمان‌فر درباره انصراف برخی از هنرمندان از جشنواره‌های فجر و تلویزیون گفت: این اتفاق فرصت خوبی است که هنرمندانی که از مردم فاصله می‌گیرند، وضعیتشان روشن شود.

به گزارش سینماپرس، حجت‌الاسلام نصراله پژمان‌فر در گفت‌وگو با فارس درباره انصراف برخی از هنرمندان از جشنواره‌های فجر و تلویزیون بیان کرد: این اتفاق فرصت خوبی است که هنرمندانی که از مردم فاصله می‌گیرند، وضعیتشان روشن شود.

او با اشاره به اینکه برخی از این هنرمندان انصرافی جوزده شده‌اند، ادامه داد: در این قضیه اگر کسی بخواهد مسیرش را از مردم جدا کند، مردم نشان داده‌اند که با کسی رودربایستی ندارند و مطمئنا این افراد نمی‌توانند در مقابل مردم ادامه مسیر دهند.

پژمان‌فر بیان کرد: در هفته آینده طرحی را به مجلس می‌بریم که در آن طرح حمایت‌ها از اهالی فرهنگ و هنر مربوط به هنرمندانی است که در چارچوب نظام، باری را جهت ایجاد آرامش و رفع بحران ها بردارند. طبیعی است هر فردی نقطه نظراتی دارد و این به معنای نادیده گرفتن نظرات متفاوت در جامعه هنری نیست اما اگر در این راه جریان‌سازی خاصی جهت تضعیف نظام صورت گیرد، اتفاق خوبی نیست.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این گونه نیست که این هنرمندان در برهه‌هایی در کنار مردم باشند و بنا به شرایط تغییر موضع دهند، اگر قرار است نباشند، همان بهتر که هیچ‌وقت نباشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.