یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

در سی و یکمین دوره جوایز؛

انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا جوایز خود را اهدا کرد/ «۱۹۱۷» بهترین فیلم شد

فیلم سینمایی ۱۹۱۷

سینماپرس: شب گذشته جایزه تهیه کنندگی برجسته سال آمریکا، در بخش سینمایی به «۱۹۱۷» رسید.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «۱۹۱۷» به موفقیت خود در فصل جوایز ادامه می‌دهد و این بار در سی و یکمین دوره جوایز انجمن تهیه کنندگان آمریکا جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد.

این فیلم که راوی جنگ جهانی دوم است، پیش از این در بخش فیلم‌های درام جوایز گلدن گلوب هم بهترین شد و در بخش بهترین فیلم اسکار هم شانس بالایی دارد.

جوایز انجمن تهیه کنندگان آمریکا یکی از مطمئن‌ترین جوایز برای بخش بهترین فیلم اسکار است؛ چرا که در ۳۰ سال گذشته ۲۱ برنده بهترین فیلم این جوایز با برنده اسکار مطابقت دارد که شامل «کتاب سبز» در سال گذشته هم می‌شود. به همین خاطر شاید «۱۹۱۷» فیلم هم بتواند جایزه اسکار را تصاحب کند. البته این جوایز در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ با اهدای جایزه به «لالا لند» و «رکورد بزرگ» از مطابقت با اسکار باز ماند؛ چرا که اسکار بهترین فیلم آکادمی به «مهتاب» و «افشاگر» رسید.

سریال «وراثت» شبکه اچ بی اُ هم جایزه بهترین سریال درام را برای فصل دومش دریافت کرد و بالاتر از فصل هشتم «بازی تاج و تخت»، فصل سوم «تاج» و فصل اول «نگهبانان» قرار گرفت. در بخش بهترین برنامه ورزشی هم «نام من چیست؟ محمد علی» موفق ظاهر شد.

در ادامه برندگان کامل جوایز انجمن تهیه کنندگان آمریکا را مشاهده کنید:

تهیه کنندگی بهترین فیلم سینمایی: «۱۹۱۷»

فورد در برابر فراری، مرد ایرلندی، خرگوش جوجو، جوکر، چاقوکشی، زنان کوچک، داستان ازدواج، روز و روزگاری در هالیوود و انگل دیگر نامزدهای این بخش بودند.

تهیه کنندگی بهترین انیمیشن سینمایی: «داستان اسباب بازی ۴»

نفرت انگیز، منجمد ۲، چگونه اژدهای خود را آموزش دهید: دنیای پنهان، حلقه گمشده رقبای داستان اسباب بازی در بخش انیمیشن‌ها بودند.

تهیه کنندگی بهترین مستند: «آپولو ۱۱»

وکالت، کارخانه آمریکایی، غار، برای سما، سرزمین عسل و ملت تک فرزند دیگر نامزدهای بخش مستند بودند.

تهیه کنندگی بهترین سریال درام: «وراثت» فصل دوم

فصل دوم دروغ‌های بزرگ و کوچک، فصل سوم تاج، فصل هشتم بازی تاج و تخت، فصل اول نگهبانان در بخش سریال‌های درام رقابت می‌کردند.

تهیه کنندگی بهترین سریال کمدی: «فلیبگ» فصل دوم

فصل دوم بری، فصل سوم خانم میسل شگفت انگیز، فصل هفتم معاون رئیس جمهور و فصل پنجم نهر شیطانی دیگر نامزدهای سریال‌های کمدی بودند.

تهیه کنندگی سریال تلویزیونی کوتاه: «چرنوبیل»

فاس/وردن، کارآگاه حقیقی، باورنکردنی و زمانی که آن‌ها را می‌بینند رقبای چرنوبیل در این بخش بودند.

تهیه کنندگی فیلم تلویزیونی یا شبکه‌های استریم: «آپولو: ماموریت‌های به سوی ماه»

پسر آمریکایی، آیینه سیاه، ددوود و ال کامینو: یک فیلم برکینگ بد مدعیان دیگر این بخش بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.