یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸

تیغ سانسور رسانه ملی بر سر منتقدان دولت؛

مجیزگویی آقای مدیرکل از دولت ناکارآمد در فصل بودجه

محمدحسین رنجبران

سینماپرس: محمد حسین رنجبران در صفحه شخصی خود بر لزوم وحدت و همدلی با مسئولان تاکید کرد و حمایت تمام قد از دولت را وظیفه رسانه ملی دانست. اما باید از ایشان پرسید در شرایطی که بی تدبیری دولتمردان، شرایط زندگی را برای مردم سخت کرده است آیا حمایت تمام قد از دولت اشرافی که طی این چند سال ریخت و پاش های تجمل گرایانه آنها دردی بر دردهای مردم افزوده کار درستی است؟ چگونه است که طی این چند سال آقایان محترم به فکر همدلی نبودند؟ چرا در تامین معیشت مردم کسی با آن ها همدل نمی شود؟ و چرا در بزنگاه های سیاسی، دولت محترم مقابل ارکان نظام ایستاده و به جای همدلی، آب به آسیاب دشمن می ریزد که نمونه بسیار بارز آن را در سخنرانی های اخیر جناب رئیس جمهور و موضع گیری های حق به جانب ایشان در مقابل عملکرد سپاه پاسداران شاهد بودیم.

به گزارش سینماپرس، محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا وسیما با اشاره به برخی خبرها که امروز درباره درخواست جدید رئیس جمهور از رسانه ملی منتشر شد، در صفحه شخصی خود نوشت: مطالب منتشر شده در برخی خبرگزاری‌ها درباره تعامل میان رسانه ملی و دولت دقیق نیست.

محمد حسین رنجبران در توییتی در صفحه شخصی خود در این زمینه افزوده است:

«رسانه ملی وظیفه خود می‌داند همچون سنوات گذشته تمام قد و با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی به کمک رئیس جمهور محترم و دولتمردان پرتلاش بیاید.»

مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا وسیما در بخش پایانی این یادداشت با تاکید بر لزوم وحدت و همدلی مسئولان در این مقطع حساس آورده است: «امروز وحدت و همدلی در مسیر خدمتگزاری به این مردم که مستحق بهترین‌ها هستند، مهمترین دستور کار رسانه ملی است.»

واکنش مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به برخی خبرها درباره تعامل سازمان و دولت

*خبرنگاران جوان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.