دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰

در فیلم جدید کارگردان مرد ایرلندی؛

اسکورسیزی، دنیرو و دی‌کاپیریو دور هم جمع می‌شوند

اسکورسیزی-دنیرو-دیکاپریو

سینماپرس: سینمایی بعدی کارگردان مرد ایرلندی درباره اولین پرونده‌های FBI است.

به گزارش سینماپرس، بعد از اکران فیلم جدید «مارتین اسکورسیزی» این کارگردان هالیوودی از پروژه بعدی سینمایی خود خبر داد.

دیشب در حایشه مراسم SAG Awards ۲۰۲۰ دی‌کاپریو تأیید کرد که او و دنیرو قرار است در فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی اسکورسیزی حضور داشته باشند. این اولین‌بار است که این دو بازیگر مشهور هالیوود در کنار هم در فیلمی از کارگردان گاو خشمگین بازی می‌کنند. البته هرکدام از این دو بازیگر در فیلم‌های جداگانه‌ای از این کارگردان سینما بازی کرده‌اند.

دنیرو که در فیلم‌های گاو خشمگین، راننده تاکسی، کازینو و مرد ایرلندی بازی کرده است و دی کاپیریو نیز در فیلم مردگان با این کارگردان مکتب نیویورکی همکاری کرده است.

اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump (فارست گامپ) و فیلم The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید اسکورسیزی را بر عهده دارد.  اتفاقات فیلم Killers of the Flower Moon در سال ۱۹۲۰ جریان دارد. این فیلم قرار است داستان قبیله اوسیج را در اکلاهما روایت کند که در زمین‌های آن‌ها نفت کشف می‌شود و در ادامه قتل‌های زنجیره‌ای رخ می‌دهد که اولین تحقیقات و پرونده‌های بزرگ و رسمی FBI در مورد این قتل‌ها را تشکیل داده است.  فیلم The Irishman (مرد ایرلندی) جدیدترین فیلمی بود که در آن شاهد همکاری دوباره اسکورسیزی با دنیرو بودیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.