دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴

به کارگردانی شهرام شاه حسینی؛

«بی قید و شرط» در بلاتکلیفی پخش

سریال بی قید و شرط

سینماپرس: زمان پخش مجموعه تلویزیونی «بی قید و شرط» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی امیر پوررحمانی هنوز مشخص نشده است.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری سریال «بی قید و شرط» با نام قبلی «آسمان هوای باران دارد» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی امیر پوررحمانی در تیرماه ۹۷ به پایان رسیده است، اما هنوز زمان پخش آن مشخص نشده است.

در این سریال علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی، فریبا جدیکار به ایفای نقش پرداختند.

قصه این سریال بیشتر یک درام خانوادگی و اجتماعی است تا سریالی که محوریتش مدرسه باشد. اما در برخی از قسمت‌ها شاهد قصه‌هایی هستیم که از خانواده شروع شده و به مدرسه می‌رسد.  

در این سریال از دختران هنروری که در همان دبیرستان و لوکیشن اصلی درس می‌خواندند به عنوان بازیگر استفاده شده است.  

به گزارش فارس، در فصل نخست این سریال با عنوان «آسمان همیشه ابری نیست» لیلا بلوکات، تیما پور رحمانی، سپند امیر سلیمانی، حدیثه تهرانی، سمیرا حسینی، کاوه خداشناس، جعفر دهقان، مهران رجبی، امیرحسین رستمی، آتنه فقیه نصیری، ناصر ممدوح، فریبا نادری و ... بازی می‌کردند.

سریال «آسمان همیشه ابری نیست» با رویکردی اجتماعی، روایتگر زندگی و دغدغه‌های پنج دوست و همکلاسی بود که در برهه نوجوانی و جوانی روزهای تلخ و شیرینی را تجربه کردند. اما در «آسمان هوای باران دارد»، به طور غیرمستقیم و با زبان هنر، موضوعاتی از قبیل مواد مخدر در مدارس، آسیب‌های استفاده از فناوری در خانواده و مدرسه، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و عشق بازیگری بین جوانان و نوجوانان به خصوص دختران روایت می‌شود.  

اما «بی قید و شرط» قصه خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهی تهران می‌شوند، اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه قصه‌های سریال می‌شود.

سریال «بی قید و شرط»، به تهیه کنندگی امیرپوررحمانی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت چهل دقیقه‌ای به نویسندگی مهدی سجاده‌چی به نگارش درآمده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.