سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

در شبکه جهانی‌ جام‌جم؛

«خاله شادونه» مهمان خانه های مخاطبین داخلی و خارجی می شود

خاله شادونه

سینماپرس: سری جدید برنامه «خاله شادونه» قبل از عید نوروز خودش را به آنتن شبکه دو سیما می‌رساند؛ ملیکا زارعی مجری برنامه دیگری برای کودکان ایرانی مقیم خارج از کشور می‌شود.

به گزارش سینماپرس، "خاله شادونه" در کلبه کوهستانی ویژه نوروز سال گذشته روی آنتن رفت. برنامه‌ای که امید نجیب‌زاده تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشت. اتفاقات و ماجراهای تازه‌ای را مخاطبین در لوکیشن‌های جدید می‌دیدند. عروسک‌های خرسی (بامبولا و لامبولا) و همچنین داداش‌های خاله شادونه همراه با دم‌دم خان و عجیب و غریب، نمایش‌های کودکانه‌ای را برای مخاطبین خردسال، کودک و حتی نوجوان خلق می‌کردند.

ملیکا زارعی یا همان خاله شادونه در روزهای آینده ضبط برنامه جدید "فرزندان ایران" را شروع می‌کند که احتمالاً از هفته آینده پخش خودش را از شبکه جهانی‌ جام‌جم آغاز می‌کند. "فرزندان ایران" کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه جهانی جام‌جم که سعی دارد فضایی شاد، پرنشاط، سرگرم‌کننده و امیدآفرین را برای مخاطبان فارسی زبان خارج کشور فراهم کند.

از ویژگی‌های این برنامه آموزش زبان فارسی از طریق ارتباط نزدیک و دوسویه با خردسالان و کودکان ایرانی مقیم خارج کشور و فارسی زبانان سایر کشورها است.

اجرای این برنامه را ملیکا زارعی (خاله شادونه)، مینا هاشمی و مریم وطن‌پور (قاصدک) به عهده دارند؛ کوروش زارعی تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی است و عروسک‌های تازه و اتفاقات جدیدی را مخاطبین خواهند دید.  

ملیکا زارعی (خاله شادونه) در گفت‌وگویی با تسنیم از شروع سری جدید برنامه "خاله شادونه در کلبه کوهستانی" قبل از عید نوروز خبرداد که به تهیه‌کنندگی امید نجیب‌زاده از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.