شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

مدیرعامل مؤسسه تصویر شهر؛

حمایت ویژه پردیس‌های سینمایی شهرداری از فیلم‌های خانوادگی و دفاع مقدس

هاشم میرزاخانی مدیر عامل موسسه تصویر شهر

سینماپرس: هاشم میرزاخانی مدیرعامل مؤسسه تصویر شهر تأکید کرد فیلم‌های خانوادگی، انقلاب و دفاع مقدس در پردیس‌های این موسسه از حمایت ویژه برخودار خواهند بود.

به گزارش  سینماپرس، هاشم میرزاخانی مدیرعامل مؤسسه تصویر شهر که پردیس‌های سینمایی ملت، راگا، تماشا، رازی و آزادی (مشترک با حوزه هنری) زیر نظر آن اداره می‌شود، درباره تولیدات آینده این مؤسسه به فارس گفت: با توجه به بازسازی و بهسازی این پردیس‌های سینمایی طی دو سال اخیر بودجه‌ای برای تولیدات سینمایی نداشتیم، اما تا کنون حدود ۲۰۰ فیلم و سریال در این موسسه تولید شده است و به زودی یک سریال ۹۰ قسمتی با همکاری سیمافیلم کلید می‌خورد.

مدیرعامل پیشین انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس درباره جایگاه این موضوعات در تولیدات آینده مؤسسه تصویر شهر اظهار داشت: یکی از اهداف جدی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حمایت از فیلم‌های انقلاب و دفاع مقدس است. در شورای سیاستگذاری سازمان هم تأکید شده است که علاوه بر این موضوعات، حوزه‌های شهری، مسائل اجتماعی و فرهنگسازی زندگی شهروندی هم مورد تأکید است. تلاش داریم بتوانیم در این گونه‌ها اقدام کنیم. با آقای عظیمی مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس هم تعامل خوبی داشته‌ایم.

وی گفت: گام اول جدی که برای گونه فیلم‌های انقلابی و دفاع مقدسی داریم، این است که در تعداد سانس‌ها حمایت جدی می‌کنیم، چون این گونه در سالن‌های دیگر چندان دیده نمی‌شود. هم ما هم حوزه هنری در این مقوله شرایط مناسبی را با مدیران جدیدی که منصوب کرده است، رقم زده‌ایم. امیدواریم اتفاق خوبی بیفتد و چرخه تولید، عرضه و نمایش همه در کنار هم باشد. یعنی باید کاری بسازیم که بودجه تولیدش را باز گرداند.

میرزاخانی درباره نحوه تعامل مؤسسه تصویر شهر با حوزه هنری در پردیس سینمایی آزادی که به صورت مشترک سهیم هستند، تصریح کرد: مراوده خوبی داریم و کاملاً تعاملات جدی داریم و هر هفته جلساتی داریم. ضمن اینکه از نظر سیاست‌گذاری با یکدیگر دچار چالش نیستیم و شرایط، شرایط حمایت از سینمای پاک و خانواده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.